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thomas (51-55)
Verreist als Paar • Februar 2023Nie wieder Banyan tree Bintan
2,6 / 6

Allgemein

das Spa Erkebnis ausserhalb des Resorts war das beste Erlebnis


Zimmer
  • Zimmergröße
    Sehr gut
  • Schlafqualität
    Eher gut
  • Sauberkeit
    Eher schlecht

wir hatten die ocean view Spa Pool villa, welche zwar mit 400qm riesig ist, aber das 2 Gebäude mit WZ und Massagersum braucht man nicht. alles in allem ist der Zustand der Villa schlecht und kaum in Stand gehalten


Restaurant & Bars
  • Essensauswahl
    Eher schlecht
  • Geschmack
    Eher schlecht

wer keine HP hat muss sich auf extrem hohe Extrakosten für Essen und Getränke einstellen.


Service
  • Deutschkenntnisse
    Schlecht

Bester Service

  • Nirgends

es wurde zügig reagiert nur leider dürften diese Reklamationen in einem 5* Resort wo die Villa 800€/Nacht kostet erst garnicht vorkommen. Pool umgekippt, Filteranlage läuft nicht, Whirlpool voll mit Froschlaich etc


Aktivitäten

Beliebte Aktivitäten

  • Pool
  • Strand

Pool
  • Verfügbarkeit der Liegen
    Sehr gut
  • Sauberkeit
    Gut

Aktivitäten am Pool

  • Baden & Planschen
  • Entspannen

Wassertemperatur

  • warm

schln am beach gelegen mit tollen views aufs Meer


Strand

Aktivitäten am Strand

  • Baden & Planschen
  • Strandspaziergang

fast den ganzen vormittag war Ebbe und man kann Muschelsammler beobachten


Extrakosten

Nur erwartete Kosten

  • Nein

sehr hohe Getränkekosten


Infos zur Reise
Verreist als:Paar
Infos zum Bewerter
Vorname:thomas
Alter:51-55
Bewertungen:7
Kommentar des Hoteliers

Dear Mr. Thomas, Warmest Greetings from Banyan Tree Bintan. First of all, please allow me to take this opportunity to thank you for having shared your valuable feedback of your recent holiday in Banyan Tree Bintan, we do appreciate your feedback as it will help us to improve the quality of our product to better meet the needs of our guests. It is with sincere regret I note your dissatisfaction with our products and service and please accept our sincere apologies for the unfortunate experience you have encountered during your stay with us. Let me assure you that your observation and comments are taken seriously and shared to each department to ensure been followed up for the shortcoming. We have noted down your feedbacks regarding Wi-Fi in Xana Beach and outside Spa experience. We have also addressed you concern on our villa condition to our Engineer and we have looked and reviewed our maintenance schedule as to avoid the similar comment from the guests. Immediate action to change the sand filter had completed to all our pool villas. Last but not least, thank you for your comment on the food and drinks price and actually we have decided the price to be closer to our competitor hotel and we will certainly will look again on the price and quality of our food and drink as to meet the guest expectation. Mr. Thomas, once again, please accept our deepest apologies for the unfortunate circumstances during your stay and we hope this experience will not alter your trust in Banyan Tree Bintan and you will give us another chance to prove that we can actually do better. We look forward to welcoming you again in the near future. Sincerely, Erlia Wang Hotel Manager