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Sue (51-55)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • Juli 2024 • 2 Wochen • Strand
Kos-Blue Lagoon Resort
4,0 / 6

Allgemein

Der Zimmerservice, vor allem Sauberkeit war schlecht, die Austattung sehr veraltet. Der Check in im Hotel auf der Rezeption chaotisch mit absolut schlechten Informationen zum internen Transfer zum Zimmer und schlechte Information zu den Essenmöglichkeiten und Programm. Die Handtuchaustaustauschmöglichkeiten waren sehr begrenzt. Bei Mainpool mit dem Programm um 10 war keine Chance für freie Liegestühle. Ich war bei TUI Treffen nur 1x , da gab es keine allgemeine Präsentation der Umgebung und Ausflugmöglichkeiten aber nach 15 Minuten Warten wegen eine individuelle Beratung bin ich weggegangen. Bei englischen TUI die Präsentation wurde gemacht.


Aktivitäten

Beliebte Aktivitäten

  • Strand

Infos zur Reise
Verreist als:Familie
Dauer:2 Wochen im Juli 2024
Reisegrund:Strand
Infos zum Bewerter
Vorname:Sue
Alter:51-55
Bewertungen:1
Kommentar des Hoteliers

Dear Sue, Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for the inconveniences you experienced during your stay with us. It’s disheartening to hear that the room service and cleanliness did not meet your expectations and that the furnishings felt outdated. We take these concerns seriously and will address them with our housekeeping and maintenance teams to ensure improvements are made. We regret that the check-in process was chaotic and that you did not receive adequate information about the hotel’s amenities and dining options. Clear communication is essential, and we will work to enhance our check-in procedures and guest information services to prevent such issues in the future. We also apologize for the difficulties you encountered with the towel exchange and the availability of sunbeds at the main pool. We understand how frustrating this can be and will review our policies to better manage these aspects of our service. Regarding the TUI meeting, we’re sorry that you did not receive a general presentation or the individual consultation you expected. We will coordinate with our partners to ensure that all guests receive equal and thorough information about the local area and excursion options. Thank you for bringing these matters to our attention. We hope you’ll consider giving us another chance in the future to provide you with a much-improved experience. Yours sincerely, The Hotel Management