Sichere Dir jetzt bis zu 500€ auf die Top-Deals für Deinen Last-Minute-Urlaub.
Alle Bewertungen anzeigen
Urlauber
Verreist als Freunde • Oktober 2023
The hotel deserves maximum 3 stars
2,5 / 6

Zimmer
  • Zimmergröße
    Eher schlecht
  • Schlafqualität
    Eher schlecht
  • Sauberkeit
    Schlecht

The air conditioning in the room was broken and there was a bad smell coming from it. Despite reporting it 3 times to the reception, no one did anything about it for 14 days


Restaurant & Bars
  • Essensauswahl
    Schlecht

Ambiente beim Essen

  • Schuhe & lange Hose

It wasn't my first stay in Djerba, but it was the worst hotel. The food was very greasy and monotonous. Compared to other hotels, it is very poor.


Service
  • Deutschkenntnisse
    Eher schlecht

Bester Service

  • Animation

The animators and some waiters were helpful and nice, no help from the reception. My smartwatch charger cable was stolen in my room and I reported it to the reception. The lady asked the cleaning coordinator, he asked someone else, but no one helped me, they didn't see a problem with the theft in the room


Aktivitäten

Beliebte Aktivitäten

  • Pool
  • Strand
  • Animation
  • Ausgehen & Nightlife

Pool
  • Verfügbarkeit der Liegen
    Sehr schlecht
  • Sauberkeit
    Gut

Aktivitäten am Pool

  • Baden & Planschen
  • Unterhaltung & Animation
  • Poolbar

Wassertemperatur

  • angenehm

Strand

Aktivitäten am Strand

  • Baden & Planschen
  • Entspannen
  • Strandspaziergang

beautiful beach


Animation

Evening animations typical for French people, only in French. Show of poor quality, without coordination and synchrony


Ausgehen & Nightlife

Abendaktivitäten

  • Sonstiges

I recommend visiting the surrounding area, there is more going on than in the hotel


Extrakosten

Nur erwartete Kosten

  • Nein

I had to buy a new smartwatch charger


Infos zur Reise
Verreist als:Freunde
Infos zum Bewerter
Vorname:Urlauber
Bewertungen:1
Kommentar des Hoteliers

Sehr geehrter Gast, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihr Feedback zu teilen. Es tut uns leid zu hören, dass Ihr Aufenthalt nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat.. Ihr Hinweis wird an das zuständige Team weitergeleitet, um zukünftige Verbesserungen sicherzustellen. Wir würden uns freuen, wenn Sie uns in Zukunft noch eine Chance geben, um Ihnen einen besseren Aufenthalt zu ermöglichen. Mit freundlichen Grüßen, TNarjess Guest Relation CARIBBEAN WORLD DJERBA