Alle Bewertungen anzeigen
Clemens (36-40)
ÖsterreichAus Österreich
Verreist als Paar • November 2020 • 1 Woche • Strand
Das Geld nicht wert
4,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Riesige Hotelanlage in tropischem Garten mit 2 öffentlichen Traumstränden, leider völlig überteuerte A La Carte Restaurants und nur durchschnittliche Kulinarik, Zimmer groß und sauber aber nicht sonderlich wohnlich eingerichtet, mehr Protz als Gemütlichkeit. Strand auch von lärmenden Einheimischen genutzt. Es gibt bessere Orte für weniger Geld auf den Seychellen!


Zimmer
  • Eher schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Eher schlecht

  • Service
  • Eher schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Eher gut

  • Aktivitäten
  • Gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1 Woche im November 2020
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Clemens
    Alter:36-40
    Bewertungen:99
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Clemens, Greetings from Constance Ephelia Seychelles! and thank you for taking the time to give us your feedback. It is never our intention for our guests to leave the resort with anything other than wonderful and memorable thoughts of their time with us. Here at Constance Ephelia, we do our utmost to fulfil our guests' desires by providing flexibility and even going out of our way to ensure that our guests' demands are met. I am deeply sorry to read the low rated score that on few of services experience fell short of your expectations. Kindly allow me to inform that all beaches are public in Seychelles! The team and myself will always be striving for continuous improvement. In any case, your suggestion is highly respected and will take into consideration for a future planning process. We unfortunately cannot turn back the clock; however, we hope that we can convince you to change your mind about another visit to our property. If you would be willing to give us a chance to turn your experience around, it would be such a pleasure to personally welcome you back to our hotel. Warm Regards Stephane Duchenne General Manager