- Preis-Leistungs-VerhältnisEher gut
Wir blieben für eine Woche und wollten eine entspannte Zeit miteinander verbringen. Leider kam es am letzten Tag zu einem Problem, welches wir an der Rezeption lösen wollten. Statt uns entgegen zu kommen und sachlich eine Lösung zu finden, wurde mit uns sehr unprofessionell umgegangen. Es wurde letztendlich sogar sehr laut und persönlich. Sowas ist uns noch nie in einem 4 Sterne Hotel passiert! Dieses Verhalten ist für uns ein klares No Go und wir werden auch nicht nochmal kommen!!
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Freunde |
Dauer: | 1 Woche im September 2019 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Janine |
Alter: | 19-25 |
Bewertungen: | 1 |
Dear guests, Thank you for choosing Cook’s Club Hersonissos Crete for your holidays in Crete. We regret to hear that you have had an issue with the pool towels and read all the negative reviews you have posted all the members of the group of 6 girls. Αt the check-in, the front office staff inform all guests and provide them a document that clarifies hotel policy regarding the cost in case of pool towels loss. Also, reserving sunbeds by leaving hotel's towels on them it is not allowed and it is not polite to the other guests. Additionally, you admit that it was your mistake to leave the towels at the sunbeds. Nevertheless, you mention that this incident has been occurred intentionally from our staff. We would like to inform you that all Cook’s Club team members are professionals who are trying to make your stay amazing. The hotel’s status and rating shows that. So it is unacceptable and impolite, to accuse receptionists that they charged lost towels on purpose. We hope that the rest of your time at Cook’s Club Hersonissos Crete was great and we will have the pleasure to host you again in the future. Warm regards, Iraklis Andrianakis - Hotel Manager Cook's Club Hersonissos Crete