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Juergen und Tanja (46-50)
ÖsterreichAus Österreich
Verreist als Paar • April 2022 • 1 Woche • Strand
Zu hohe Erwartungen sollte man nicht haben!haben.
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Mehr Schein als sein! Schon beim Check in falsches Zimmer bekommen, danach nochmal 2,5 h Stunden auf Zimmer gewartet. Anscheinend verließen die Gäste nicht zum vorgegebenen Check out das Zimmer. Als wir das Zimmer dann endlich bekamen es roch derart nach Raumspray. Aber richtig gereinigt wurde trotzdem nicht. Bilder möchte ich ersparen. Nur soviel im Zahnputzglas waren Reste aber nicht von uns ....könnte noch einige Sachen nennen.


Zimmer
  • Schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Eher gut

  • Service
  • Eher schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Eher gut

  • Aktivitäten

    Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1 Woche im April 2022
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Juergen und Tanja
    Alter:46-50
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Juergen Und Tanja, Thank you for taking the time to review your recent stay at our hotel. We regret that your stay with us fell short of your expectations. We are sincerely sorry to learn that our high standards were not upheld, at Barceló we are fully aware that hygiene and cleanliness are aspects of major importance for our guests to feel 100% comfortable in our hotels. On a future occasion please do not hesitate to inform our reception of any concerns, our team will promptly address the issue and take action in any situation that does not adhere to our established standards. Please be assured that your comments will be taken into serious consideration and that they will help us to improve our services. Once again, thank you for your time and despite the issues you have raised following your stay, we hope that Barceló will remain an option for your next holiday and that we will have the opportunity to restore your faith in our company in the near future. Kind Regards, Juan Carlos Reina, Hoteldirektor