Wegen Flugänderung waren wir nur 5h im Hotel hatten aber 2 Nächte gebucht Leider keine Kompromissbereitschaft seitens des Hotels
- ZimmergrößeGut
- SchlafqualitätSehr schlecht
- SauberkeitGut
Wir waren nur 4h im Hotel Zimmer war geräumig und das Bad sauber
- EssensauswahlGut
- GeschmackGut
Ambiente beim Essen
- Schuhe & lange Hose
Restaurant mit guter Auswahl Preise waren iO
- DeutschkenntnisseSehr schlecht
Bester Service
- Rezeption
Beliebte Aktivitäten
- Pool
- Verfügbarkeit der LiegenSehr gut
- SauberkeitSehr gut
Aktivitäten am Pool
- Baden & Planschen
Wassertemperatur
- angenehm
Schöne Anlage und viele Liegen
Nur erwartete Kosten
- Ja
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Familie |
Alter von Kindern: | 16+ |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Sven |
Alter: | 41-45 |
Bewertungen: | 97 |
Dear Sven, Thank you for taking the time to share your experience with us. We’re glad to hear that you found the room spacious and the bathroom clean. We understand that your flight change affected your stay duration, and we regret any inconvenience caused by our inability to accommodate a change in your booking. We always strive to be as flexible as possible within our policies and appreciate your understanding. Your feedback is important to us, and we will review our procedures to see how we can better assist guests facing similar situations in the future. Thank you again for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back under more favorable circumstances. With heartfelt gratitude, Nisaphat Chantra (Pocky) Room Division Manager and The Management Team