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Marc (26-30)
Verreist als Paar • Juni 2022 • 3-5 Tage • StrandVerdient keine 5Sterne,absolut nicht zu empfehlen
1,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Das Hotel an sich sieht gut aus jedoch war es ein schrechlicher Aufenthalt. Das billigste Essen was es geben kann und ohne Liebe. Ein sehr hässlicher Strandteil das nicht mal annährend gepflegt wird


Zimmer
  • Eher gut
  • Zimmer sind schön und hygenisch. Jedoch funktioniert die Klima nicht


    Restaurant & Bars
  • Sehr schlecht
  • Habe echt in all meinen Hotelbesuchen (Ferien) noch nie so schlechtes Essen gesehen. Es ist ein 5 Sterne Hotel ist es jedoch überhaupt nicht das Essen schmeckt überhaupt nicht und jeden Tag bekommt man das gleiche. Das Essen ist von schlechtester Qualität und verdient keine 2 Sterne.


    Service
  • Eher schlecht
  • Die einen sind höfflich und hilfbereit, die anderen sehr frech und überhaupt nicht hilfsbereit (fehl am Platz) war eine Mischung


    Lage & Umgebung
  • Schlecht
  • Wohl hässlichster Strand von ganz Kreta. Steine sind ja noch akzeptabel jedoch ungereinigt dreck Plastik alles findet man hier weil das Hotel wohl zu schick ist um was anzufassen. Die Liegen sind echt keine 5 Sterne eher 2 . Die schönen Liegen muss man mieten auch nicht verständlich mit All inklussive Plus. In diesem Strandteil ist es kaum möglich zu schwimmen. Die Wellen sind extrem gleich am Anfang und die Steine machen es nicht leicht


    Aktivitäten
  • Schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Habe ich nicht wirklich was gesehen. Am Strand wird nichts angeboten und im Hotel selbst auch nicht. Wir haben einen Auto gemietet und sind nach Elefonisi gegangen. Am besten ist es kein All inkusive zu nehmen und jeden Tag nach Elafonisi auch wen es 1ne stunde enfernt ist rendiert es viel mehr als nur auf der Liege zu faulen vor dem Pool oder im Pool


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Kinder:Keine Kinder
    Dauer:3-5 Tage im Juni 2022
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Marc
    Alter:26-30
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Guest, Αllow us to say that it saddens us to read about your disappointing experience. Here at Euphoria Resort we consider all guest comments to be of utmost importance, and thus, we would like to address your points: 1) Location and Beach: Allow us to inform you that our beach belongs to the NATURA 2000, which means it is a natural protected area and thus, we may not interfere in this natural environment. Our colleagues do their best to keep our Beach clean as it is our top priority to maintain it not only for our guests but also keep it a safe environment for the endangered turtle species Caretta Caretta visiting this area. Moreover, kindly notice that we run frequent water quality control tests and we are proud to inform about the excellent water quality (which you will find pinpointed on the Info board at the Beach). Nonetheless, as of 2022, we have been awarded with the BLUE FLAG organisation. ( In order to qualify for the Blue Flag, a series of stringent environmental, educational, safety, and accessibility criteria must be met and maintained). Regarding your mention to the waves, allow us to say that there are many things that we could assist you with during your stay, however, the weather is something that it is out of our control. 2) Air-conditioning: Have we known this during your stay, we would soon make sure to fix this. Therefore, we would appreciate if you had given us the chance to make your stay more comfortable. 3) Food: First of all, your mention regarding the hygiene is quite questionable as ISO & HACCP quality standards are thoroughly and meticulously applied throughout our resort, from the entire product line (from the choosing and purchasing of the products to the end result of their consumption), resulting in our resort being fully certified. The quality and fresh local ingredients have been praised many times and it has been proved on the social platforms as well as by our numerous satisfied loyal guests. Moreover, regarding the variety kindly notice that we serve lunch in 3 different restaurants whilst you can enjoy your dinner meal not only in the main restaurant but also in 3 other a la carte restaurants. We offered you the chance of visiting these special restaurants but you decided not to proceed with booking any of them. 4) Service: We are sorry to read about your disappointment regarding the hospitality you had received. Our team members do their best to deliver a memorable and carefree experience to each guest. Even when we kindly asked you to not enter the restaurant due to the specific dress code, we asked for your understanding and reminded you that we are entirely at your disposal in case you needed assistance with anything. Your mutual cooperation in order to make your stay comfortable is valuable and in this case, we are sorry that we did not have the opportunity to help you. Once again, we thank you for trusting your stay with us and we hope you will reconsider and give us the opportunity to welcome you back in the future. Kind regards, Euphoria Resort Management Team