- Preis-Leistungs-VerhältnisGut
Sehr schöne Anlage. Kennen das Horel seit 2011. Leider sind jetzt viele oder am meisten Osteuropäische Gäste dort. Deshalb werden wir nicht mehr kommen.
Essen war wie immer gut
Kellner oder Bedienung im Essensbereich sehr gut. Rezeption könnte man verbessern. Post geht wird nicht verschickt. Ersten Tage direkt Postkarten abgegeben. Nach 4 Wochen immer noch an der Rezeption. Sie haben keine Lösung gefunden, die Post auf den Weg zu bringen.
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
Können wir nicht beurteilen. Nicht teilgenommen
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 4 Wochen im Januar 2024 |
Reisegrund: | Sonstige |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Petra |
Alter: | 61-65 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Petra, Thank you for sharing your opinion about your stay at our hotel. We are pleased to know that the service in the dining room and the food were to your liking. However, we deeply regret the inconveniences experienced with the mail service and especially at the reception. We take note of your comment that you were unable to send your mail and offer our sincere apologies for this problem. We will thoroughly investigate what happened in order to implement urgent improvements to our internal postal system and to the effectiveness of our inbound response. We hope that these isolated incidents will not tarnish the good image you have had of us since 2011 when you first visited us. We greatly appreciate your preference and will strive to regain your trust in future opportunities. Best regards, Princess - Customer Care Team