- Preis-Leistungs-VerhältnisSehr schlecht
Viel Schein wenig sein. Design nett aber im Detail unsauber und angewöhnt. Essen von der Qualität und Auswahl eine Frechheit. Dazu sehr viele Familien mit Kindern der Lärmpegel dadurch ist überall sehr hoch. Erholung sieht anders aus.
Das Hotel ist recht neu leider aber schon angewöhnt. Keine Deko im Zimmer ein kalte und lieblose Atmosphäre. Kaum Ablagen und wir hatten eine Suite gebucht ,also 2 Räume der zusätzliche Raum war bis auf einen Sessel und ein Sofa leer. Kein Bild an der Wand kein Teppich oder überhaupt irgendwas an Deko. Null Atmosphäre.
Im Hotel wird nicht selbst gekocht. Essen daher lauwarm und von der Auswahl keine 5 Sterne würdig. Lieblose Buffet Präsentation und dazu billigste Qualität. Frühstück ebenso , Brot usw eine Frechheit, kein frisches Omlet oder Rührei da wie gesagt dort nicht selbst gekocht wird. Dazu durch spielende Kinder ein unerträglicher Geräuschpegel. Cola für 3,50 das Glas zu 50% mit Eiswürfel gefüllt dazu noch aus Sirup. Keine Original Getränke billiger geht's nicht.
Mitarbeiter sprechen kein deutsch. Freundlichkeit ok.
Ohne Auto geht es nicht. Strand ist voller Bauschutt und Steine. Der Ort Genadi bietet nichts. Zimmer, Pool, Restaurant und Sonne wer nur das will ist hier richtig.
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
Bisschen Wassersport z.b Jet Ski 3o Minuten für 80 Euro.
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1 Woche im August 2024 |
Reisegrund: | Sonstige |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Jörg |
Alter: | 51-55 |
Bewertungen: | 3 |
Dear Mr. Heinz, Thank you for your feedback. We take all comments seriously, but I must address some inaccuracies and misconceptions in your review. Location & Beach: It’s well-known that our hotel is situated in a serene, more remote area, which many of our guests appreciate for a peaceful retreat. However, suggesting that a car is essential is subjective, as many of our guests enjoy exploring the nearby surroundings by foot, bus or taxi. Additionally, our beach is regularly maintained and monitored. If there were concerns regarding the state of the beach during your stay, reporting it to staff would have been addressed immediately. Room Atmosphere: You booked a suite, which offers spaciousness for comfort and minimalism. If you expected heavy decoration, it's unfortunate that this was misunderstood. We focus on providing modern, uncluttered spaces that many guests find relaxing. It’s unfortunate that the aesthetic didn’t meet your personal taste, but this is not a reflection of the quality or standard of the hotel. Service: While our team speaks multiple languages, including English, it is unreasonable to expect fluency in every language spoken by guests. Our team strives to communicate effectively and courteously, regardless of language barriers, and their friendliness is consistently praised. Food Quality: Your comments regarding the food are simply inaccurate. Our kitchen prides itself on fresh ingredients and careful preparation. While your preferences may not have been met, to claim that the food was not fresh or poorly presented is a mischaracterization. Prices for beverages, such as the cola you mentioned, are in line with international hotel standards, especially for premium resorts. Family Environment & Noise: Our hotel is family-friendly, and we make this clear on all platforms. If peace and quiet were your primary goals, it would have been beneficial to consider this aspect before booking. Your review comes across more as personal dissatisfaction due to mismatched expectations rather than a fair reflection of the hotel’s offerings. While we appreciate all feedback, we encourage guests to be more objective and address concerns with the management during their stay to improve their experience. Best regards, Gennadi Grand resort team