- Preis-Leistungs-VerhältnisGut
War 2015,2018,2019und jetzt im November 2021 im hotel. Das Zimmer war top, das Personal war Top. Die überwiegenden osteuropäische Gäste ca.70% hatten kein Niveau, Manieren und kannten keine kleiderordnung im Speisesaal. Ich fahre nicht mehr hin!
Das Essen ist schlechter geworden.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Paar |
Dauer: | 2 Wochen im November 2021 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Roland |
Alter: | 56-60 |
Bewertungen: | 3 |
Dear Roland. Thank you for your feedback. We are glad that you choose our hotel one more time as your holiday destination but especially for your loyalty to our hotel. At the same time, we want to express our most sincere apologies, we regret this time your holidays were not as in the past and we feel disspointed as our main goal will be always try to please all our visitors. Despite the inconveniences you had this time, we hope to have another opportunity to be your host in the future as we are sure that we can do it better in the future. Honestly, J. De La Vieja General Manager Grand Bavaro Princess.