- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
Großes Hotel am See mit kleinem Parkplatz. Auf dem Prospekt sieht alles viel schöner aus, als in Wirklichkeit. Lebt von der Lage. 4 Sterne italenischer Standart
Für 2 Leute war das Zimmer ok, nicht das was versprochen wurde. Familienzimmer war 1 Zimmer Whg. mit leer geräumter Küche, keine Minibar. Bei der Küche war ein Ausziehsofa zum schlafen. Ins Bad konnte man nur durch die Küche. Der einzige Spiegel war im Bad. Und der noch ziemlich klein. Schlafzimmer nur ein Bett und Schrank, Stühle gab es nur in der Küche, wo auch der Fernseher stand. Seeblick um die Ecke, sonst Waldblick.
Für 4 Sterne sehr schlecht. Frühstück: 3 Leute 3 verschiedene Minibrötchen, sonst nur weisses dünnes Toastbrot. 2 Sorten Wurst, 1 Käse,was Personal ausgegeben wurde. (In der Schlange stehen.) Kaffee und alles nur im Speisesaal zu essen,trinken. Terrasse nicht geöffnet. Abendessen: 4 Gang Menü , wobei jeder Salat am Buffett holen konnte(wenn vorhanden),aber nur rote Beete,Mais,Tomate) Man konnte aus der Menükarte auswählen, es wurde aber alles nur auf italienisch beschrieben. Portionen waren so groß,wie 2 Gabeln voll. Aber dafür mehrere Gänge. Man musste nur genügend warten, bis ein Kellner etc. da war, weil alle auf einmal abgefertigt wurden. Saal war propenvoll und nur da gab es Essen. Tischabstand 50 Zentimeter.Stuhl an Stuhl.
Für fast alles muss man dazu zahlen. Die einzige Information war, für was man alles bezahlen muss, wie ein Verkaufsgespräch. (Sauna,Pool,etc) Keine Info über Gegend usw. Alle wurden schnell abgefertigt. Da zuviel Gäste auf einmal abgefertigt werden, schien das Personal überfordert. Sprache war nur italienisch und englisch, obwohl über die Hälfte der Gäste deutsch reden. Das Personal verstand auch kein deutsch.
Schöne Dolomiten. 3 Zinnen komplett überlaufen. See leider nicht zu baden (wie mans nimmt). An der Hauptstrasse die direkt vorbei führt, sehr viel Verkehr. Parkplatz zu klein. Andere Möglichkeit,wie im Hotel, bezahlen!
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
Für alles muss man bezahlen und wird lustlos abgespeist.
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Familie |
Dauer: | 3-5 Tage im Juli 2021 |
Reisegrund: | Sonstige |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Valentina |
Alter: | 51-55 |
Bewertungen: | 14 |
Dear Customer, thank you for writing a review about your stay at our facility in Auronzo di Cadore, the Grand Hotel Misurina. The opinions of our customers are essential in order to improve the quality and efficiency of our services. We regret that your stay was not up to your expectations, but we believe we can respond to your individual requests. The free parking is to exhaustion places, after which there is a parking lot in front of the lake to disk time, a municipal parking and a covered garage fee. If you want to bathe in the lake no one forbids it. Between the lake and the hotel passes a highway, very busy during the day and deserted after 18. At check-in, you are given all the information about the hotel, hours and services, and you are asked for the balance if there should be any. All other information is given later, or you can go to the tourist office right along the lake promenade. We specify, in any case, that any information can also be found on our website and at the time of booking, so the guest is well aware of the extras before even staying in the facility. We categorically deny what has been written, as the staff speaks English and the maitre d' also speaks German, as well as the entire reception. Our restaurant service, as well as our rich breakfast, is varied and of high quality, despite this it is always possible to make a request to our staff, for example if you need bread just ask the staff for more, or as the encore of the various courses. Since the room is used by all guests staying at the facility at the same time, it can appear chaotic, despite the excellent service and compliance with all anti-Covid rules. In fact, all protocols are respected, the guests sitting at the table are at a distance of one meter from each other as per the decree in force, while the restaurant room is very large and is continuously ventilated by the opening of the entrance door of the room and a window behind the buffet partially open. The menus, then, are printed in German, English and Italian. The outdoor terrace is open, but little used on these rainy days, if they wanted to access it they could with umbrellas. The room, finally, was of the type you requested, a superior with a kitchen inside that, however, you can not use, not being the structure a residence. There is a refrigerator, but the filling - as well specified on all our portals - is on request. The furniture of the rooms, then, is all in wood, with typical mountain motifs. If you didn't like the room, you could have requested a change. However, we are pleased that you appreciated the extraordinary location of the Grand Hotel Misurina and the impeccable cleanliness. We hope to see you soon at the Grand Hotel Misurina or in one of our more than 30 hotels all over Italy. Best regards.