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Erwin (51-55)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • Juli 2021 • 3-5 Tage • Sonstige
Sehr schöne Lage. Italienischer Standart.
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Die Lage ist sehr schön. Liegt nicht in Südtirol wie meistens angegeben. 4 Sterne nach italienischen Standart. Meistens mit Hotelkunden propenvoll und alles wird kurz und knapp abgewickelt. Parkplatzprobleme incl. Das Hotel lebt nur vom Standort. Man sollte die italienische bzw. englische Sprache Verstehen bzw. sprechen, da Fast niemand deutsch spricht.


Zimmer
  • Eher schlecht
  • War Familienzimmer. Vorraum mit Küche und Ausziehbett. Dahinter ein Doppelzimmer. Spiegel gab es nur im Bad. dafür Safe der Ausnahmsweise kostenlos war bzw. im Preis inbegriffen. Seeblick heißt, sie sehen irgendwie den See und wenn es nur um die Ecke ist.


    Restaurant & Bars
  • Eher schlecht
  • Zum Frühstück gab es in Buffett Form, wobei am Buffet gab es nur Butter,Marmelade und solche Sachen. Kaffee aus dem Automaten. Wurst gab es immer 2 Sorten,Käse und Rührei was aber vom Personal ausgegeben wurde. Alles musste schnell erledigt werden,da die Zeit sonst knapp wurde. Terrasse geschlossen, Kaffee durfte auch nicht mit nach draußen zum Rauchen etc. genommen werden. Am Tisch waren aber meistens 3 Brötchen, wer kein Toastbrot wollte. (für bis zu 4 Personen am Tisch)


    Service
  • Eher gut
  • Personal war freundlich,aber teilweise überfordert. aber kein Wunder, alle Gäste wurden immer in 2 Stunden?abgefertigt beim Essen! Zimmer etc. waren immer sauber.


    Lage & Umgebung
  • Sehr gut
  • Die drei Zinnen vor der Haustür. Hohe Dolomiten. Misurina sehr schön,wird als Badesee gepriesen, badet nur keiner.


    Aktivitäten
  • Eher gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Sonstiges

    Viel wandern. viel Sehenswürdigkeiten in der Nähe. Bei Benutzung des Indoor Pools, (10 Euro ) pro Person für 2 Stunden, mit Aufsicht, Bademützen dazu kaufen für 2Euro pro Person uns zum Schluß waren 5 Kinder und 6 Erwachsene im Pool und keiner konnte mehr schwimmen etc. Leider nicht so schön, obwohl überall anders geworben wird. Die Aufsicht passte nur auf, das keiner was trinkt oder isst, bzw. das die Bademützen auf blieb. Ziemlich lustlos!


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:3-5 Tage im Juli 2021
    Reisegrund:Sonstige
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Erwin
    Alter:51-55
    Bewertungen:11
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Customer, thank you for writing a review about your stay at our facility in Auronzo di Cadore, the Grand Hotel Misurina. The opinions of our customers are essential in order to improve the quality and efficiency of our services. We regret that your stay was not up to your expectations, but we believe we can respond to your individual requests. The free parking is to exhaustion places, after which there is a parking lot in front of the lake to disk time, a municipal parking and a covered garage fee. If you want to bathe in the lake no one forbids it. Between the lake and the hotel passes a highway, very busy during the day and deserted after 18. At check-in, you are given all the information about the hotel, hours and services, and you are asked for the balance if there should be any. All other information is given later, or you can go to the tourist office right along the lake promenade. We specify, in any case, that any information can also be found on our website and at the time of booking, so the guest is well aware of the extras before even staying in the facility. We categorically deny what has been written, as the staff speaks English and the maitre d' also speaks German, as well as the entire reception. Our restaurant service, as well as our rich breakfast, is varied and of high quality, despite this it is always possible to make a request to our staff, for example if you need bread just ask the staff for more, or as the encore of the various courses. In the breakfasts there is one day sausage and one day bacon with various cold cuts and local cheeses. Since the room is used by all guests staying at the facility at the same time, it can appear chaotic, despite the excellent room service and compliance with all anti-Covid regulations. In fact, all protocols are respected, the guests sitting at the table are at a distance of one meter from each other as per the decree in force, while the restaurant room is very large and is continuously ventilated by the opening of the entrance door of the room and a window behind the buffet partially open. The menus are printed in German, English and Italian. The service, moreover, is delivered quickly and efficiently. The outdoor terrace is open, but little used on these rainy days, if they wanted to access it they could with umbrellas. The pool is paid - as specified at check-in and at the time of booking - and inside there is a lifeguard to prevent any problem, as well as prohibiting the consumption of food or alcohol in the pool. Finally, the structure, although historic, undergoes maintenance and renovation at the beginning of each season. The furniture of the rooms is all in wood, with typical mountain motifs. If you didn't like the room, you could have requested a change. However, we are pleased that you appreciated the extraordinary location of the Grand Hotel Misurina and the impeccable cleanliness. We hope to see you soon at the Grand Hotel Misurina or in one of our more than 30 hotels all over Italy. Best regards.