Schönes Hotel in traumhafter Lage. Die Zimmer sind sauber und auch genügend groß. Parkplatz vor dem Haus und kostenfrei. All-In-Verpflegung ist in diesem Hotel aber wohl eher unerwünscht.
Sauber und zweckmäßig.
Das Essen war sehr lecker. Leider wurde auch sehr schnell klar, dass man im Hotel keine Lust auf die AI-Gäste hat. So haben wir uns auch behandelt gefühlt. Zum Abendessen gab es Bier aus 0,1 Wein-Gläsern, welche ab- und zu nachgefüllt wurden. Mittag- und Nachmittag-Snack nahmen wir nicht ein, wollten aber beim Heimkommen noch ein Bier/Wein an der Bar. Dieses wurde uns in kleinen Plastikbechern serviert!?
Wir hatten ein AI-Angebot gebucht. Schon an der Rezeption wurde uns klar, dass man darauf eigentlich gar keine Lust hat.
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1-3 Tage im September 2020 |
Reisegrund: | Sonstige |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Monika |
Alter: | 51-55 |
Bewertungen: | 12 |
Dear Guest, it is appreciated you spent time writing a review regarding your stay at Grand Hotel Misurina, our property in Auronzo di Cadore. Guests’ opinions are very important to improve quality and efficiency of our services. We’re sorry, even though you had a pleasant stay, you weren’t satisfied with the All-Inclusive treatment at the hotel. All of our guests, during this time of the year, have the All-Inclusive treatment, so everyone is treated the same way. Rates and regulations for the treatment itself are widely stated during the booking process, so you already knew them. If you didn’t like the glasses you were given you could have asked for different ones and we would have provided immediately. We’re glad, anyway, you appreciated the beautiful facilities of Grand Hotel Misurina, its stunning location of the homonymous lake and the nice room you were given. Hoping to see you again at Grand Hotel Misurina or in one another of our over 30 properties all over Italy. Best regards.