- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
Die Hotelanlage war traumhaft, aber leider aussen Hui und innen pfui. Badezimmer keine zwei Sterne wert.siehe Fotos.
Die Zimmer sind großzügig. Und sauber. Vorsicht bei seitlichem Meerblick. Man schaut auf das gegenüber liegende Gebäude und kann darüber gerade eben das Meer sehen. Das Badezimmer war eine Katastrophe, die Toilettenbrille war lose aufgelegt und die Spülung funktionierte nur mit Glück. Siehe Fotos.
Frühstück war perfekt, alles was das Herz begehrt. Mittagessen gab es nur draußen an der Pool Bar . Zur dieser Jahreszeit ist es noch nicht so warm und hat auch mal geregnet, trotzdem mit Jacke bei Wind und Regen musste draußen gegessen werden. Das Mittagessen war immer das gleiche und immer kalt. Abendessen war OK.
Alle Mitarbeiter waren sehr freundlich. Überwiegend englische Gäste.
Die Lage vom Hotel ist sehr gut. Wenige Minuten mit dem Bus zur Stadt. Transfer ca. 60 Minuten.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Nur von Anbietern am Strand (Jetski ect.) Im Hotel gab es einmal täglich Joga oder Zumba. Keinerlei Abendprogramm oder sonstiges. Showcocking 😏 nichts gesehen, außer die das Spiegelei braten.
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1 Woche im Mai 2023 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Andi |
Alter: | 56-60 |
Bewertungen: | 2 |
Dear Guest, It was a pleasure to have had you with us and hotel's management and staff thank you for investing the time to share your review with us and other travelers. We are so pleased you noticed the small details and that they made a positive difference in your stay. This is the main purpose of our people and it is of great importance when is appreciated. Regarding the bathroom state, we would like to inform you, that within the 22 years of life of this resort, we perform heavy & light maintenance works on a daily basis, as well as all necessary improvements, that confirm and support the 5 star quality of our resort. Moreover, we have already started a large renovation plan, that is going to continue and will reflect the absolute quality, that Grecotel Hotels & Resorts are proud for. As for the sea view, kindly be informed that depending the type of room you have booked, it is a matter of availability that you will be allocated to an area with the required view. Nonetheless, we apologize that we did not manage to meet your requirements although thank you for sharing this with us. All your points are a treasure for us and we would like to emphasize on the attention we truly pay. Thus, it is critical for us to collect all the necessary details in order to keep ameliorating our functionality and services. Please accept our sincere apology of service failure your experience. Although, we hope to see you again in the future to experience the improvements based on your valuable feedback. Warm regards, The Management Team of Grecotel Kos Imperial