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Jan (46-50)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • Oktober 2024
Gute Lage, aber abgelebt
4,0 / 6

Allgemein

Lage gut. Suite riesig. Ausstattung alt und teilweise muffig riechend. Durch Umbau am Hintereingang waren die Fahrstühle eingeschränkt und teilweise musste man durch den Personaltrakt laufen. Diamond Status nur bedingt gewertet.


Zimmer
  • Zimmergröße
    Sehr gut
  • Schlafqualität
    Gut
  • Sauberkeit
    Gut

Zimmer groß aber sehr alt, teilweise defekt. Fernbedienungen notdürftig mit Tape repariert, in einem der 3 Bäder tropfte Wasser aus der Decke, trotz Beanstandungen bekam die Haustechnik es nicht repariert.


Infos zur Reise
Verreist als:Familie
Alter von Kindern:6 - 15
Infos zum Bewerter
Vorname:Jan
Alter:46-50
Bewertungen:31
Kommentar des Hoteliers

Thank you for taking the time in posting a review of your recent stay at the Hilton Dubai the Walk. It is with regret to learn of your dissatisfaction on our services and facilities and for not being able to meet your expectations fully of a Hilton stay on this particular occasion. As this is not level of service we strive to achieve and provide to our valued guests, please accept our sincere apologies for the disappointment caused to you and rest assured that we have taken your comments seriously and will be used as a basis for our improvement. We really appreciate your feedback and we hope to be able to welcome you back to our property in the near future, to give us a chance to regain your confidence in our service and facilities. We all look forward to welcoming you and your family back again in the near future! Sincerely, Gisele Clark Hotel Manager Hilton Dubai The Walk