Alle Bewertungen anzeigen
Anne (51-55)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • September 2018 • 1 Woche • Strand
Afrika
4,0 / 6

Allgemein
  • Zustand des Hotels
    Gut
  • Allgemeine Sauberkeit
    Gut

In die Jahre gekommen einiges an Renovierung notwendig .WLAN sollte in den Zimmern gratis sein das ist heutzutage Standard es gab leider nur in der Lobby WLAN kostenfrei.


Zimmer
  • Ausstattung des Zimmers
    Eher schlecht

Restaurant & Bars
  • Geschmack
    Sehr schlecht

Werde noch mit Frühstück aber das Frühstück war sehr enttäuschend die Qualität entsprach nicht unseren Vorstellungen. Auch das Personal beim Frühstück war sehr fordernd man musste alles sofort ordentlich wegräumen Mann wurde sehr sehr ermahnt nur nicht bestehen zu lassen. Das war nicht sehr freundlich.


Aktivitäten

Beliebte Aktivitäten

  • Strand

Infos zur Reise
Verreist als:Paar
Dauer:1 Woche im September 2018
Reisegrund:Strand
Infos zum Bewerter
Vorname:Anne
Alter:51-55
Bewertungen:1
Kommentar des Hoteliers

Dear Anne, Thank you very much for your review and hope you had a nice time in Rhodes island! I would really appreciate if you were more specific about the things you didn't like in our breakfast, as we always try to offer a number of quality products. Every day our buffet has bread, toasted or not, cheese, ham, jams, honey, butter, eggs (boiled or fried), home-made cake, vegetables, cooked mushrooms, fresh fruit, fruit in syrup, sausages, greek yogurt, cereals and of course milk, tea or coffee. Every day our kitchen staff prepares different desserts like doughnuts, cookies, rice puddings or cheese/sausage pies. We are always open to any suggestions and ideas our guests may have. As for the ''tidying up'', we only kindly ask if on your way out you could bring your disk back, to make the service easier and faster. Apologies for any misunderstanding. Thank you again very much for visiting our hotel and hope you'll visit Rhodes island again! Kind regards, Margaret