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Rebecca (19-25)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Freunde • August 2022 • 1 Woche • Sonstige
Preis-Leistung ist nicht im Verhältnis!
2,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Hotel ist von der Aufmachung her super, allerdings lässt der Service sowie die Sauberkeit zu wünschen übrig. Wir sind zu zweit dort gewesen für einen Mädelstrip dafür ist das Hotel aufjedenfall geeignet. Allerdings hat und die Unfreundlichkeit des Personals sowie die fehlende Hygiene & Qualität des Essens enttäuscht.


Zimmer
  • Sehr schlecht
  • Bett bequem. Zimmer aber nicht sauber. Ganz extremer Geruch nach Rauch sobald man reinkommt. Room-Service putzt nicht sondern macht lediglich die Betten und tauscht die Handtücher. Keine frische Bettwäsche & Tassen an der Kaffebar werden ich nicht ausgetauscht.


    Restaurant & Bars
  • Schlecht
  • Frühstück in Ordnung aber null Abwechslung beim Buffet. Alle anderen Angebote Restaurant, Bar etc. überteuert & qualitativ nicht gut.


    Service
  • Sehr schlecht
  • Personal war sehr ungeduldig und meistens unfreundlich. Wir haben schuld an einem nach Rauch riechenden Zimmer bekommen obwohl es schon bei Check-In so gerochen hat. Englischkenntnisse waren nicht so gut.


    Lage & Umgebung
  • Sehr gut
  • Super Lage direkt am Strand aber auch direkt in der Stadt. In der Nähe Supermarkt, Apotheke etc.


    Aktivitäten
  • Sehr gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Sonstiges

    Pooanlage super, es gibt ein Fitnesscenter & ein Wellnessangebot gegen Aufpreis.


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Freunde
    Dauer:1 Woche im August 2022
    Reisegrund:Sonstige
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Rebecca
    Alter:19-25
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Thank you for sharing your opinion of your visit. We are very sorry to read your assessment and everything that explains why it does not belong to the quality standards that we have. Cleaning for us is super important and daily cleaning is carried out, unless there is a red sign on the door, which is not entered, until it is removed from the door, and we have a guard service to make the rooms during all day, and if there is a problem our 24-hour reception just by saying it happens helps all guests. The sheets are changed on the fourth day of the stay and the towels daily. Normally our staff stands out positively for their attention and kindness, we will find out what could have happened in your case so that you explain what you indicate We are sorry that we did not meet your expectations in our buffet, which has more than 140 different references to indicate that it is repetitive, because some products are changed daily, others are the basic ones that are always there, but with the variety that we have, guests can choose what they want every day. wish I have varied In order not to confuse the guests, we will indicate some of the foods that we have: eggs can be fried, omelette, scrambled eggs, poche, omelette to taste, variety of chicken sausages, pork..., rice, vegetables, pasta, sausages, cheeses , beans, bacon, potatoes, salad, different white breads, wholemeal, ... rolls, cakes and different pastries, croissants (which are made at the time in the hotel), chocolate croissants, muffins, palm trees, cookies, pancakes, different seeds, yogurt, fruits, hot chocolate, tea, coffee, orange juice and detox juices, different types of milk, oatmeal, normal, skimmed... We try to ensure that all products are local, varied and that the variety of nationalities of our guests may like. We have quality products in our restaurants and bars, with good prices, although you may find them expensive, but if they are quality they come at a price, because we work with the best brands to be able to offer good quality and service. Ana, quality department