- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
Für ein Leading Hotel of the world selten so einen schlechten Services erlebt. Das Zimmer war eine kleine Kammer zum Innenhof. Allerdings sehr sauber. Frühstück no-go. Obwohl Frühstück inclusive war sind wir woanders frühstücken gegangen. Sehr schlechter Service Definitiv keine Empfehlung für Florenz und Leading Hotel
Zimmer war sehr klein und mit Blick in den dunklen Innenhof
Essen Qualität nicht gut, Service schleppend und Mobiliar abgewohnt
Sehr schlechter Service Kein Upgrade trotz unlimited Leading Mitglied
Die Lage ist gut - von hier aus ist alles fussläufig zu erreichen
Beliebte Aktivitäten
- Kultur & Erlebnis
- Ausgehen & Nightlife
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1-3 Tage im August 2018 |
Reisegrund: | Stadt |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Sandra |
Alter: | 41-45 |
Bewertungen: | 40 |
Dear MoselRiesling, We thank you for having brought to our attention your comments, being a member of the Leaders Club program. We are deeply sorry to learn that you were not completely satisfied with your accommodation and we apologize most sincerely. We also are quite perturbed to learn that our Hotel did not fully meet the standards required for the Leaders Club program, and we must admit to a certain surprise, as one of our main objective is the continuing education and formation of our personnel, especially regarding any special program. We trust that you may pay us a return visit in the future and give us the opportunity to revise your impression of the Helvetia & Bristol when we will be delighted to extend you our best attention and courtesy. It is significant for us to belong to the Leaders Club program and thanking you for your understanding, we remain at your complete disposal for any further assistance you may need. Kind regards, Luana Malloni Management Assistant