Alle Bewertungen anzeigen
Richard (51-55)
ÖsterreichAus Österreich
Verreist als Paar • Februar 2017 • 1 Woche • Strand
Preis-Leistung stimmt nicht mehr
4,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Wir waren vor einem Jahr bereits dort. Das Hotel ist nach wie vor sehr schön gelegen, der Service ist top, die Anlage sauber. Leider hat sich die Gastronomie enorm verschlechtert. Das Büffet wurde Tag für Tag kleiner, teilweise gab es am nächsten Tag das gleiche. Ein "Glas Wein" hing bzgl der Füllmenge von der Laune der jeweiligen Servierkraft ab. Das Hotel ist sehr teuer, aber dann muss man auch die entspr. Leistung erwarten können.


Aktivitäten

Beliebte Aktivitäten

  • Strand

Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
Infos zur Reise
Verreist als:Paar
Dauer:1 Woche im Februar 2017
Reisegrund:Strand
Infos zum Bewerter
Vorname:Richard
Alter:51-55
Bewertungen:237
Kommentar des Hoteliers

Dear Guest, thank you very much for taking the time to express your views during your stay with us. Guest satisfaction is our primary objective and every guest who writes about their experience helps us renew our commitment and motivation to make Kempinski Hotel Ishtar – Dead Sea the best experience for each and every one of our valued guests. It is with great dismay to receive your review, as it is always important for us that the guest experience is always memorable and up to our five-star standards. It certainly saddens us that your stay was less than exceptional! Matters of service and maintenance are one of our top priorities and we are renowned for our excellent hospitality towards our customers and we continually upgrade our product. We have taken this issue very seriously and will ensure that our future guests will not experience this inconvenience. Best regards, Sebastien Mariette - General Manager