- Preis-Leistungs-VerhältnisSehr gut
- Zustand des HotelsGut
- Allgemeine SauberkeitGut
Man fühlt sich im Hotel sehr wohl und wird sehr freundlich bedient. Die Auswahl der Speisen im Restaurant könnte etwas vielfältiger sein.
- ZimmergrößeSehr gut
- SauberkeitSehr gut
- Ausstattung des ZimmersSehr gut
- Atmosphäre & EinrichtungSehr gut
- Sauberkeit im Restaurant & am TischGut
- EssensauswahlEher gut
- GeschmackSehr gut
- Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)Sehr gut
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftSehr gut
- Rezeption, Check-in & Check-outSehr gut
- FamilienfreundlichkeitSehr gut
- Einkaufsmöglichkeiten in UmgebungEher schlecht
- Restaurants & Bars in der NäheEher schlecht
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1 Woche im Dezember 2013 |
Reisegrund: | Sonstige |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Brigitte |
Alter: | 61-65 |
Bewertungen: | 5 |
Dear Guest. First of all we would like to thank you for taking time to share with us your experience in Los Monteros Hotel & Spa 5* GL. It makes us very happy to learn that you enjoyed your stay, specially our staff. Thank you for your aknowledgement of our staff, we will pass on the congratulations. Concerning your comments about the restaurant we will keep them in mind for future plans as at this time our chef is renewing all our gastronomic offer. Thank you for your feedback it is through our guests comments and opinions that we can improve. It will be a pleasure to have you among us again in our hotel, so please do not hesitate to contact our reservations department for future bookings or check our website for your next visit, we will offer you the best rate available. Yours faithfully, Fernando Al-Farkh. Corporate General Manager