- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
Sind jetzt 5 Tage hier und würden gerne wieder nach Hause. Essen sollte ja laut Bewertungsportal gut sein aber wir haben hier aus der Salat und Reis kaum was gegessen. Zimmer haben Schrank und Bett aber nichts zu hinsetzen.Klimaanlage nur Zeitweise über Nacht und Zimmerservice ist den ganzen Tag immer wieder auf dem Zimmer Mal Bettlaken holen Mal Handtücher bringen Mal reinigen aber nichts am Stück und man hat einfach keine Ruhe.Kaum ist man auf dem Zimmer und will auf die Toilette oder eincremen mit Sonnenschutz kann es passieren dass geklopft wird und der Boy an der Scheibe steht.
Bett und Schrank wo die Türen nicht zu gehen.Safe gegen Aufpreis Bad in nicht gutem Zustand völlig überalterte Einrichtung. Kein Stuhl oder Tisch.
Einseitig,Salat OK aber einfach keine Auswahl.
Lange Wartezeit auf Getränke beim Speisen meist sind wir mit dem Frühstück schon fertig ihr der dünne Kaffee kommt Mittags und Abends kommt es sehr darauf an an welchen Kellnermann gerade Gerät. Keine Aufteilung der Reviere aber die Teller und Besteck sind sofort weg auch wenn man noch mit kauen beschäftigt ist.
Wir sind halt in Kenia und man wird ständig von Strandboy s angesprochen und bedrängt was zu buchen oder zu kaufen. Kaum Rückzugsmöglichkeit um Ruhe und Entspannung zu haben. Essen ist immer das gleiche und nach 4 Tagen möchte man nur noch was anderes außer Salat und Fisch. Waren vorher 4 Tage auf Safari da hatten wir immer zumindest die Auswahl Hühnchen oder Was vom Rind was hier wohl nicht möglich ist.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
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Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 2 Wochen im März 2019 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Hartmut |
Alter: | 61-65 |
Bewertungen: | 7 |
Dear Hartmut, Thank you for having chosen to stay at Papillon and finding time to post a review of your holiday at our property. We use our guest’s feedback in a positive way to help to improve the experience we offer our customers. Taking your points in turn: Location: Papillon Lagoon Reef hotel is located directly on Diani Beach which is considered to be the Kenya’s most beautiful white sandy beach. Beaches in Kenya are public. Papillon has contracted G4S guards to patrol the beach boundaries of the hotel 24hrs a day. However, many guests actually court beach vendors and obviously encourage them to further tout for business. The hotel normally calls Tourist Police whenever a client reports any beach harassment. Obviously, the lodges on safari are of much higher category than Papillon Lagoon Reef and this is reflected in their overnight rates. We are delighted the vast majority of our customers appreciate Papillon offers excellent value for money and remains the source of happy memories for very many of our guests as can be seen in their holiday reviews Room: We are happy to confirm that we will be implementing a range of upgrades to the guest rooms in May and June 2019 when we close for refurbishment. As described on our website and marketing brochures used by our business partners, Safe boxes are available in the rooms at a charge payable locally. Service: We are giving further training to our restaurant staff and Room Stewards to ensure they serve the guests efficiently in a friendly manner and to do their best to ensure guests satisfaction. Food: We are pleased to note that you have found our salads to be ok. Whilst the vast majority of our guests are happy with the varied menu of international and local cuisine we provide, endeavouring to please a wide range of tastes, keeping in line with our star rating, we always welcome customer feedback and will look into what improvements we can make on the selection of food. We have taken your comments positively in a manner to improve the experience we offer our clients and looking forward to meeting you and share with our plans for improvements of the hotel and services otherwise we welcome you again to sample the improvements. Aloice Ang’ila Manager