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Marion (46-50)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Februar 2019 • 2 Wochen • Strand
Licht und Schatten
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Wir sind nach Kenia gereist wegen der Safari ....dafür hat das Hotel gereicht ! Würde ich keine Safari machen würde ich dieses Hotel nicht mehr buchen ! Alle Mitarbeiter waren sehr fleißig ...immer! Essen war auch sehr gut ! Aber ...es waren sehr viele durstige Polnische Gäste da ...Poolbar immer voll ... Cocktail öfters in den Pool gekippt...laut ...Kinder hupfen unkontrolliert in den Pool ..so wie es Ihnen gefällt...auch mal auf den einen oder anderen Kopf ! Wer in der früh nicht schnell genug seine Liegen besorgt hat ..hat Pech gehabt ....das heißt ...Liege in der Sonne ..den ganzen Tag ! Strand...keine Liegemöglichkeit ! Alles voller Verkäufer ...selbst nach 2 Wochen lassen die nicht von einem ab ....Nervig ! Wasser alles voller Seeigel ! Am Abend alles ein wenig lieblos....! Brauche keine Animation aber ein nettes Plätzchen ! Das gab es da nicht ! Sind immer nach dem Essen schlafen gegangen ! Die Safari war Spitze...muss man gesehen haben ...aber nicht mehr in diesem Hotel !


Zimmer
  • Sehr schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Sehr gut

  • Service
  • Sehr gut

  • Lage & Umgebung
  • Eher schlecht

  • Aktivitäten
  • Sehr schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im Februar 2019
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Marion
    Alter:46-50
    Bewertungen:21
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Marion, Thank you for finding time to post a review of your holiday at Papillon. Your input and feedback from all our guests help us in ensuring an excellent level of hospitality is maintained. We are pleased to note that you found all our staff to be diligent and the food was very good. Whilst majority of our customers enjoy the daily animation and evening entertainment in offer, we will look into ways of improving the evening entertainment program. Obviously, the lodges on safari are of much higher category than Papillon Lagoon Reef and this is reflected in their overnight rates. We are delighted the vast majority of our customers appreciate Papillon offers excellent value for money and remains the source of happy memories for very many of our guests as can be seen in their holiday reviews. I apologize for the problems you experienced with other noisy and disorderly clients around the pool bar and the beach vendors. We are giving further training to our staff on how to handle customers whose excitement might interfere with other clients’ enjoyment of their holiday at Papillon. Beaches in Kenya are public. We have G4S guards patrolling the beach boundaries of the hotel 24hrs a day. However, many guests actually court beach vendors and obviously encourage them to further tout for business. The hotel normally calls Tourist Police whenever a client reports beach harassment. We have more than enough sun beds for our customers to enjoy a relaxing sun bathing by the spacious pool garden. We have taken your comments positively in a manner to improve the experience we offer our guests and looking forward to welcome you again to sample the experience. Aloice Ang’ila Manager