- Zustand des HotelsEher gut
- Allgemeine SauberkeitEher gut
Typisches Durchreisehotel Zuerst bekamen wir ein Zimmer mit defekter Klimaanlage, was wir glücklicherweise sofort bemerkten. Zimmer wurde ohne Probleme getauscht. In diesem Zimmer war der Safe defekt. Bei Mitreisenden war Beides defekt. In diesem Hotel müßte der Hausmeister mit diversen Reparaturen beauftragt werden.
- ZimmergrößeEher gut
- SauberkeitGut
- Ausstattung des ZimmersEher gut
- Atmosphäre & EinrichtungEher gut
- Sauberkeit im Restaurant & am TischEher gut
- EssensauswahlEher gut
- GeschmackGut
- Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)Gut
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftGut
- Rezeption, Check-in & Check-outGut
- Einkaufsmöglichkeiten in UmgebungGut
- FreizeitangebotSchlecht
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1-3 Tage im Februar 2014 |
Reisegrund: | Sonstige |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Hannelore |
Alter: | 61-65 |
Bewertungen: | 39 |
Dear Sven, It is with great disappointment that I read about your experience regarding your stay with us at the Park Inn Hotel Sandton. At the Park Inn by Radisson Sandton we do pride ourselves on a ‘Yes I Can’ attitude, however it seems that the service you received of having to move to different rooms due to the Air-conditioning and faulty safe is not acceptable. We attempt to fulfill each of our guest’s requests to the best of our ability. Let me assure you that this has been taken up seriously. The issue that you mentioned regarding the Air-conditioner and safe has subsequently been repaired and problem rectified. We appreciate you bringing this matter to our attention. I most certainly hope we are able to welcome you back to let you experience the ‘Yes I Can’ Service, that you as our valued guest most certainly deserve. Looking forward to hearing from you Kind regards Rick Berendsen General Manager Park Inn Sandton Hotel