Es kam zu vielen Missverständnissen. Die Putzkraft wollte uns mitteilen, dass wir auschecken müssten. Sie hat ist einige Male ins Zimmer, obwohl wir meinten, dass das Aufräumen nicht nötig sei. Leider gab es zu Sprachschwierigkeiten. Davor erhielt ich von der Rezeption einen Anruf, dass wir am letzten Tag um 12 Uhr mittags check out ist. An der Rezeption haben wir nochmal nachgefragt und es waren statt 3 Nächte nur 2 Nächte im System gespeichert. Sie haben die Buchungsbestätigung gebraucht. Leider haben unsere Karten 2x mal nicht funktioniert und mussten freigeschalten werden.
Beliebte Aktivitäten
- Kultur & Erlebnis
- Ausgehen & Nightlife
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Freunde |
Dauer: | 3-5 Tage im Juli 2023 |
Reisegrund: | Stadt |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Erstbuchung TUI |
Alter: | 19-25 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Guest, Thank you very much for staying at the IntercityHotel Budapest and for sharing you feedback with us. I'm sorry to hear about the misunderstandings and issues you experienced during your stay . It seems there were several communication challenges that affected your experience. It can indeed be frustrating when language barriers and miscommunications lead to inconveniences. It's unfortunate that there were discrepancies in the duration of your stay, leading to confusion about the checkout date and the number of nights booked. Additionally, the issues with your room key cards not functioning properly would have added to the inconvenience. It's important for us to ensure smooth communication and accurate record-keeping to provide a comfortable experience for our guests. Thank you again for sharing your feedback, as it can help us to provide maximum guest experience in the future. We look forward to welcoming you back again soon! Kind Regards, Laszlo Durko Front Office Manager