Wichtiger Hinweis zu den Bewertungen!
Dieses Hotel wird gerade von unserem Team beobachtet und überprüft.
Wir waren bereits drei mal in den letzten zwei Jahren im JAZ Aquamarin. Wir waren sehr begeistert aber in diesem Jahr war es wirklich absolut nicht erholsam und schon z.T. Schrecklich. Der Kartenleser vom Hotelzimmer hat einfach nie funktioniert so dass wir nie durch die Tür ins Zimmer gekommen sind. Wir waren mehrmals an der Rezeption und haben gesagt dass der Kartenleser von der Tür defekt sei und wir nicht in unser Zimmer kommen. Darauf wurde nie eingegangen wir haben lediglich immer zwei neue Zimmerkarten dass war’s. Wir mussten unsere Terrassentür auflassen damit wir ins Zimmer gelangen konnten. Ein Barkeeper verlangte für einen Drink der im All in Angebot enthalte Geld.
Beliebte Aktivitäten
- Wellness
- Sport
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 2 Wochen im August 2024 |
Reisegrund: | Wandern und Wellness |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Miodrag |
Alter: | 36-40 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Guest, Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are disappointed that on this occasion we failed to achieve this for you. Regarding your comment about the card reader and the confusion with reception, we would like to apologize: your comment has been forwarded to the relevant department for its perusal. Regarding your comment about the all-inclusive formula, kindly note that you ordered an alcoholic drink at 00:45 am. Our all-inclusive formula starts at 10 am and end at 00:00, reason why our waiter issued the bill. This information is publicly available in all platforms, traveler’s brochures and information sheet you received upon check-in. Lastly, we would like to highlight that you spoke to Guest Relation in three different occasion during your stay, two times you did not raise any concern. We do value the opinion of our guests and their feedback, as we always thrive to improve ourselves in all aspects of the hotel to enhance future guest's stay, however, there are matters we need to act on immediately or on spot and are unable if they are not reported. We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future, so we may provide you with a perfect holiday experience. Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager