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- Preis-Leistungs-VerhältnisSehr schlecht
Insgesamt leider alles Mangelhaft. Der Service, das Essen und die Getränke einfach schlecht. Reine Massenabfertigung…
Hier braucht man Urlaub vom Urlaub… Betten und Kissen sind steinhart. Die Klimaanlage ist zu laut zum schlafen. Der Wasserdruck fällt ständig ab oder man hat gar kein Wasser. Zur Ankunft zudem nur kaltes Wasser. Ausblick war in Ordnung, wurde jedoch durch die täglichen Partys am Strand bis mindestens 23:00 Uhr zerstört.
Hin und wieder ist mal was dabei, was man essen kann. Ohne ein wählerischer Esser zu sein, schmeckt das Essen im gesamten leider schlecht. Leider verirrte sich auch schonmal ein Haar ins essen. Die Getränke schmecken ebenfalls größtenteils als wären sie abgestanden. Also Qualität hatte dies leider beides nicht. Die Atmosphäre beim Buffet könnte man mit einer Schulmensa vergleichen.. die „a la Carte Restaurants“ scheinen gut zu sein. Es sollte jedoch bei all inclusive nicht der Sinn sein, den Leuten für Hotelinterne Restaurants das Geld aus den Taschen zu ziehen.
Manche Angestellte geben sich wirklich Mühe, die kann man jedoch gefühlt an einer Hand abzählen. Bei Problemen wird versucht sich zu kümmern, geändert hat dies jedoch meistens nichts. Klimaanlage wurde zum Beispiel angeblich repariert, war jedoch immer noch zu laut. Kaputter Handtuchhalter im Bad wurde hingegen repariert. Die verbleibenden Angestellten wirken bereits genervt, wenn man einfache Bestellungen aufgibt. Ansonsten fragt einen am Pool und Strand alle zwei Minuten ein Mitarbeiter nach einer Massage, Kamelreiten oder sonstigen Angeboten , um Geld zu verdienen, sodass man nicht entspannen kann.
Hurghada ist an sich direkt um die Ecke. Demnach erreicht man den Flughafen und die City sehr schnell. Ansonsten lässt sich neben einer Mall nichts finden. Für Taucher jedoch ganz gut.
Beliebte Aktivitäten
- Wellness
- Sport
Hier gibt es an sich einige Angebote, die lediglich durch das ständige Bewerben der Angestellten schlecht dar stehen.
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1 Woche im September 2023 |
Reisegrund: | Wandern und Wellness |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Martin |
Alter: | 26-30 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Guest, Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are disappointed that on this occasion we failed to achieve this for you. We do apologize, if you felt that the hotel is overcrowded, however, please note that this is our high season. Even though, we are always making sure that our staff capacity is enough to satisfy the needs of our highly valued guests. Additionally, the location and the size of the hotel and its premises are advertised online and is available information with all travel companies and traveler’s brochures. We are very surprised about your comments about our staff, as we continuously receive praise and excellent scores regarding the staff, with very good comments about their friendliness and professionalism. Nevertheless, we have forwarded your comments to the hotel management for their perusal and action where seem needed. With regards to your comments about the food, we are sorry that this was not to your taste, but we are catering for a number of different nationalities each with their own tastes and expectations and the majority of our guests are more than happy with the food provided. However, if you are unable to find something to suit then our chefs are more than happy to prepare something especially for you. Nevertheless, our chefs are constantly reviewing and updating our menus so perhaps on a return visit you may find it more to your own liking. Regarding your comment about the sellers, we would advise that there is a "relaxing area" in which the sellers are only allowed for one hour during the day, therefore you can enjoy your vacation without music and any disturbance. With regards to entertainment, it is listed as "low key" but still provides the same entertainment as you will find in most hotels in Egypt. Every night we have a kids disco, followed by a show (four times a week from outside entertainers) and then the adult’s disco. In addition, there are live singers in the bars several times a week. In fact, we have requests from other guests, to expand the time of the entertainment as they would like to enjoy the holiday even longer than 23:00, however, being a family friendly accommodation, our entertainment ends at 23:00 all around the hotel. We are sorry to hear about the inconvenience with the air condition and pillows inside your room, however, we would like to note that our Engineering team and House Keeping team is in operation 24/7 on the resort’s premises, and available to investigate, check and fix the arising issues, if reported. We would like to note that your AC issue was also solved during your stay, and you have been in contact with our Assistant Front Office Manager regarding this issue. We furthermore note, that during your conversation with our manager, you have not raised any other issue, that you have mentioned in your review (nothing about food, entertainment or our staff.) In fact, you have also signed a declaration on the reception stating that you kind selves are satisfied. Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager