Wichtiger Hinweis zu den Bewertungen!

Dieses Hotel wird gerade von unserem Team beobachtet und überprüft.

Mehr Informationen
BewertenBilder hochladen
Als Favorit hinzufügenMerken
Sichere Dir jetzt bis zu 500€ auf die Top-Deals für Deinen Last-Minute-Urlaub.
Alle Bewertungen anzeigen
Yvo
SchweizAus der Schweiz
Verreist als Freunde • November 2023
HOTEL BUNKER
4,0 / 6

Allgemein

Die Hotelanlage ist sehr schön und Gepflegt durch die Gärtner auch der Pool sehr schön. Aber die Rezeption war eine Katastrophe nur Englisch oder Arabisch einer hatte 2 bis drei Wörter gesprochen Mina aber mit Wiederwille Die Gäste Betreuung genau dasselbe Englisch für die Engländer und den ganzen Ostblock. Sehr Schade bin schon 17 Mal in Ägypten gewesen und habe besseres erlebt als hier in diesem Hotel


Zimmer
  • Zimmergröße
    Eher schlecht
  • Schlafqualität
    Eher gut
  • Sauberkeit
    Eher gut

Total veraltet


Restaurant & Bars
  • Essensauswahl
    Schlecht
  • Geschmack
    Eher schlecht

Ambiente beim Essen

  • Badekleid & Shorts

Gute Kellner aber eine Riesige Kantine zum Essen


Service
  • Deutschkenntnisse
    Schlecht

Bester Service

  • Zimmer

Sehr Schlecht


Extrakosten

Nur erwartete Kosten

  • Ja

Infos zur Reise
Verreist als:Freunde
Infos zum Bewerter
Vorname:Yvo
Bewertungen:4
Kommentar des Hoteliers

Dear Guest, Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are disappointed that on this occasion we failed to achieve this for you. With regards to your comments about the information being in English, we would like to highlight that all the information around the hotel is available in not just English but many other languages as well, including German. Upon check in, all the guests receive a map with all the necessary information in their own language. Furthermore, the sign, and information boards are also in German. Some of our reception employees including our Front Office and Rooms division manager also speak German, providing support in German if needed. We kindly ask you to contact the hotel management, as we would like to further investigate, if you provide us with details as we always thrive to improve ourselves in all aspects of the hotel. We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future, so we may provide you with a perfect holiday experience. Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager