Wichtiger Hinweis zu den Bewertungen!

Dieses Hotel wird gerade von unserem Team beobachtet und überprüft.

Mehr Informationen
BewertenBilder hochladen
Als Favorit hinzufügenMerken
Alle Bewertungen anzeigen
Pippo (41-45)
SchweizAus der Schweiz
Verreist als Freunde • Februar 2024 • 2 Wochen • Sonstige
Im Großen und Ganzen war ok
5,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr gut

Es hat noch Luft nach oben. Hat so gut wie kein Animation. Leider Freundliches und hilfsbereites Personal. Kleines Manko gibt es an der Sauberkeit, sie ist nur oberflächlich.


Zimmer
  • Eher gut

  • Restaurant & Bars
  • Eher schlecht

  • Service
  • Eher schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Eher gut

  • Aktivitäten
  • Eher gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Sonstiges

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr gut
    Infos zur Reise
    Verreist als:Freunde
    Dauer:2 Wochen im Februar 2024
    Reisegrund:Sonstige
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Pippo
    Alter:41-45
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Guest, Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are very pleased that you enjoyed your stay here with us. The entertainment provides the same entertainment as you will find in most hotels in Egypt. Every night we have a kids disco, followed by a show (four times a week from outside entertainers) and then the adults disco. In addition there are live singers in the bars several times a week. With regards to your comments about cleanliness of the room, we would like to note that, all rooms are checked before arrival by the House Keeping staff and House Keeping Supervisor and been cleaned daily or upon your request. The restaurants, bars, all terrace floors, tables, chairs, serving areas are given a deep cleaning in between each sitting and at the end of each day. We would like to thank you for taking your time to review our hotel. We have passed your comments and suggestions to the relevant department for their perusal. We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future. Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager