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Dieses Hotel wird gerade von unserem Team beobachtet und überprüft.
- Preis-Leistungs-VerhältnisGut
Das Hotel und die Anlage ist riesig. Das Personal hingegen oft überfordert.
Zimmer sind okay. Leider nicht ganz sauber, sind aber Details: wie z. B. klebriger Tisch, Minibar nicht richtig gefüllt, Staub etc. Flächenmässig geräumig,hell, grosses Badezimmer. Auf Zimmerwechsel hat die Rezeption schnell und unkompliziert reagiert.
Das Essen ist gut. Es gibt viel Auswahl und qualitativ ist es auch i. O. À La Carte Restaurants sind nicht, bzw. sehr kompliziert buchbar. Man wird beim Anfragen an der Rezeption auf die Selbstbedienung „Touch-Screen“ hingewiesen. Der Touch-Screen funktionierte aber während unserem Aufenthaltes kaum. Beim Melden an der Rezeption, wurden uns die Öffnungszeiten des Personals für À La Carte -Restaurants genannt und gesagt, dass das der einzige Weg sei. Diese Öffnungszeiten lassen auch zu wünschen übrig. Ausserdem auch zu bemängeln: Am Strand gibt es diverse Snack-Stellen, unteranderem einen Hot-Dog stand. Wir sind 2 mal dahin und beide male kam die Rückmeldung, dass alle Hot-Dogs reserviert seien, und keine mehr zur Verfügung sind, obwohl ich der Ansicht war, es hätte mehr als genug gehabt.
Mehrheitlich freundlich und zuvorkommend. Immer wie mehr aber: Bestellungen, die lange dauern, bzw. nicht vollständig sind und Personal, das massiv überfordert ist (vorallem am Abend im Hauptrestaurant - oft kein Besteck etc.)
Das Hotel ist etwa 20 min. vom Flughafen entfernt. Die Stadt Hurghada ist ebenfalls mittels Taxi in 15-20 min. erreichbar. Direkte Strandlage, jedoch kein Strand, um darin zu baden. Ca. 300m ist das Wasser lediglich auf Knie-Höhe. Es gibt diverse Pools, unteranderem einen „Relax-Pool“ (keine Musik, kein Hineinspringen etc.) Diese Bezeichnung, bzw. diese Regeln sind nirgends ersichtlich. Wir haben im Pool Volleyball gespielt und wurden vom Personal angesprochen, dass wir das sein lassen sollen, da es ein Relax-Pool sei. Wir haben den Anweisungen folge geleistet und respektierten diese. Aber dass Kinder hineinspringen, plantschen und rumschreien, mit Wasserpostolen herumspielen ist vollkommen okay. Wir haben daraufhin Musik aus der Musikbox gespielt, und wurden schon wieder angesprochen, um damit aufzuhören, dabei waren gewisse andere mit viel lauterer Musik anwesend. Na ja. Regeln müsste man klar und deutlich aufhängen, bzw. kommunizieren!
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Freunde |
Dauer: | 1 Woche im Juni 2024 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Arbnit |
Alter: | 19-25 |
Bewertungen: | 5 |
Dear Guest, Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are disappointed that on this occasion we failed to achieve this for you. However, we would like to thank you for your positive comments about our hotel, friendly staff, and the food. With regards to the comment about the sea, we do advertise that the sea is extremely shallow. Unfortunately, this is part of the natural landscape here and we are unable to change this. We have applied for permission to build a jetty, but a minimal amount is given permission every year in order to minimize the impact on the red sea, but we hope to be able to build one soon in order that everyone can enjoy the sea and snorkeling, although we do have a small in house reef nearby. Regarding your comment about the relaxing area, we do have a sign stating the rules of this area. As included in the name, this is where most of our guests come to unwind, therefore no music is played or allowed to be played. Additionally, kids are allowed to enter the area and the pools, except for the adults only pool, however, water games are not allowed. Our Recreation team, the lifeguards are enforcing these rules, and we do apologize if you experienced discrepancies. Your feedback has been passed along to the relevant department for their perusal. With regards to your comments about the cleanliness of the room, we would like to note that, all rooms are checked before arrival by the House Keeping staff and House Keeping Supervisor and been cleaned daily or upon your request. Furthermore, we would like to highlight that our House Keeping team is in operation 24/7 on the resort’s premises, and available to investigate, check and fix the arising issues, if reported. Concerning your comment about the service, as it is well documented, our main restaurants, pool bars and beach bar are self-service although our waiters are more than happy to provide drinks for you, time permitting. However, their top priority is to clear and reset the tables. Nevertheless, thank you for your active feedback, we will be forwarding this to the relevant department for their action, especially during peak times in the restaurants, to improve future customers’ experience. With regards to your comment about the reservation system, please kindly note that there are 3 options to make reservation, through the QR code, at the back of your map, the touch screens that are available in the reception of Jaz Aquamarine, and we have a colleague from our Food and Beverage team, who is available in Jaz Aquamarine reception every day from 10.00 till 15.00 and in Jaz Bluemarine reception every day from 15.00 till 16.00 for support. We would like to apologize; about the experience you had by the hot dog stand. We did report this on spot, when you mentioned this to our Guest Relation team member, and the management has already made immediate corrective action. Lastly, we would like to note that you spoke to our Guest Relations team on two occasions, on your second and forth day, but did not raise any of these issues with them, only one day before your departure. Nevertheless, we would like to thank you for taking the time to review our resort, and we will be looking further into your kind suggestions, as we always thrive to improve ourselves in all aspects of the hotel. We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future, so we may provide you with a perfect holiday experience. Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager