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Nat (31-35)
DeutschlandAus Deutschland
Alleinreisend • Juli 2023 • 3 Wochen • Strand
Nie wieder dieses Hotel
1,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Ich werde nie wieder in dieses Hotel gehen. Im Restaurant ist es sehr laut es ist unorganisiert und auch teilweise schmutzig. Das Essen oft das selbe. Mein Zimmer war auch nicht ganz sauber. Personal kann fast alle kein Englisch. Verständigung fast mit niemand reden. Der Strand nicht schön zum Meer muss man ganz weit raus laufen. Es riecht immer nach Feuer in der Anlage weil jeden Tag mit Riesen Grill gegrillt wird ich fande es schon sehr eklig dieser Geruch. Personal manche undeutlich. Die Anlage ist zu Gros man muss weit laufen.


Zimmer
  • Schlecht
  • Ich hab mir auch andere Zimmer angeschaut ich wollte ein Wechsel Gardinen sind dreckig. In mein Zimmer waren Haare auf den Boden als ich angereist bin.


    Restaurant & Bars
  • Schlecht
  • Es ist zu laut, unorganisiert


    Service
  • Schlecht
  • Man sagt etwas und muss lange drauf warten oft wird es dann nicht verstanden und wird das falsche gebracht


    Lage & Umgebung
  • Schlecht

  • Aktivitäten
  • Eher schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Alleinreisend
    Dauer:3 Wochen im Juli 2023
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Nat
    Alter:31-35
    Bewertungen:2
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Guest, Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are disappointed that on this occasion we failed to achieve this for you. Regarding our buffet restaurant, we would like to inform you that we do indeed have two buffet restaurants in Aquamarine and a third buffet restaurant in Bluemarine in addition to our pool, beach snack bars as well as 6 a la carte restaurants that are operating for dinner. With all food and beverage facilities taken into account, we do have enough space to serve our guests at full capacity. We would like to thank you for your active feedback on the restaurants and we will be forwarding these to the relevant management for their action, especially during peak times in the restaurants, to improve future customers’ experience. With regards to your comments about cleanliness of the room, we would like to note that, all rooms are checked before arrival by the House Keeping staff and House Keeping Supervisor and been cleaned daily or upon your request. Morover, we would like to note that you have been offered 3 different rooms, for room change, however, you have refused all of them. We do advertise that the sea is extremely shallow. Unfortunately, this is part of the natural landscape here and we are unable to change this. We have applied for permission to build a jetty but a minimal amount are given permission every year in order to minimize the impact on the red sea, but we hope to be able to build one soon in order that everyone can enjoy the sea and snorkeling, although we do have a small in house reef nearby. With regards to your comment about our staff members, and the lack of their English language knowledge, we would like to note that you have been in contact with the Guest Relation team, our Front Office Management and the TUI representatives on site several times during your stay, using both English and German language. We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future, so we may provide you with a perfect holiday experience. Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager