Wichtiger Hinweis zu den Bewertungen!
Dieses Hotel wird gerade von unserem Team beobachtet und überprüft.
- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
Das Hotel als solches ist schön jedoch auch Sehr groß. ca 800m Länge. Die Zimmer sind geräumig, gut ausgestattet, gute Betten. Leider ist das mit Kids Club nicht das was wir erwartet hatten. Ein Kinderpool. Rutschenparadis nur für Kinder ab 8 oder 10 Jahre. Keine Ausnahme. Im Einen Moment lassen sie einen Rutschen 2 Min später darf man nicht mehr. Die Fliesen am Kinderpool unsagbar glatt und rutschig, geht gar nicht für Kinder. Kids Club im September wo viele kleine Kinder da sind nur knapp 5 Std am Tag geöffnet mit Mittagspause und entweder nehmen die Kinder direkt an Aktivitäten teil oder sie können nicht mehr rein. Der Hotel eigene Arzt hat eine absolute Fehldiagnose bei unserem Kind gestellt und dafür einen vierstelligen Betrag verlangt... einfach unverschämt. Strand waren kaum Liegen. Alles in allem waren wir leider mehr enttäuscht als alles andere.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Familie |
Dauer: | 2 Wochen im September 2023 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Romina |
Alter: | 36-40 |
Bewertungen: | 27 |
Dear Guest, Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are disappointed that on this occasion we failed to achieve this for you. However we would like to thank you for your positive comments about our nice hotel and spacious rooms. Regarding your comment about our Kids Club, please note that the Kids Club working in the Bluemarine area, is operated by TUI Germany and only available for guests traveling with TUI Germany. The Kids club is open for kids between the ages of 4 - 12, and offering different activities daily that can be suitable for all. With regards to the doctor's charges, this is not actually run by the hotel but is a service that we give you availability to. Any charges are agreed between yourself and the doctor before treatment begins and is usually dealt with directly through your insurance. Furthermore, we would advise that the doctors charges are competitive (and in most cases cheaper than visiting the local hospital as follow up visits without medication are included). We have further been running at quite high capacity of over 90 percent during your stay, and would like to mention in regards to sunbeds that we do have more sunbeds available than guests in-house at full capacity, therefore sunbed reservations are not an issue. Lastly, we would like to thank you for your valued feedback, that has been passed to the relevant management for their perusal and action, where deem necessary. We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future, so we may provide you with a perfect holiday experience. Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager