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Katharina (31-35)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • April 2024 • 1 Woche • Strand
Gutes Hotel, aber kein Kinderhotel
4,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Gut

sehr gutes Essen und Getränke, guter, freundlicher Service, gute Zimmergrösse, sehr viel Angebot an Wasserrutschen. Bars sind nicht rund um die Uhr besetzt, so ist man ständig auf Suche nach Wasser. Vor allem morgens zwischen Frühstück und Öffnung Poolbar. No go mit Kind. Selbstbedienungsstationen wären hilfreich. Zu wenige Toiletten und Mülleimer in der ganzen großen Anlage. Ständig wird am Pool mit der Trillerpfeife gepfiffen, weil irgendwas verboten ist. Super penibel und nervig. Für ein Kinderhotel war es wirklich zu wenig Service, speziell für Kinder. Beispielsweise bessere kinderhochstühle ausgestattet mit Lätzchen und Feuchttüchern wären wichtig. Auch ein größeres Kinder Buffet sollte her, sehr mangelhaft und eintönig. Absolute Katastrophe war der CheckIn: wir haben fast eine Stunde gewartet, und nicht, weil das Zimmer nicht fertig war, sondern weil „so viel los war“. Das ist für mich in einem Kids Hotel schlichtweg schlechte Organisation. Und geht gar nicht!! Mein noch nicht dreijähriger Sohn konnte einfach nicht mehr warten. Nach mehrmaligem Nachfragen wurde ich dann noch frech behandelt.. sehr unschön! Überall sind die fliesen rund um den Pool wirklich gefährlich glatt. Kinder haben keine Chance und rutschen permanent aus. Hier wurde gar nicht gedacht. Alles in allem: gutes Hotel, für mich sollte es jedoch nicht TUI Kids Hotel heißen. Allgemein habe ich mehr von tui erwartet. Das hat über die Jahre stark nachgelassen.


Zimmer
  • Eher gut
  • Pro: gute Zimmergrösse Contra: wenige freie Steckdosen auf dem Zimmer und Wackelkontakt ohne Ende Es war teilweise sehr laut, weil auch dünne Wände


    Restaurant & Bars
  • Sehr gut

  • Service
  • Eher gut
  • Pro: sehr gutes Essen und Getränke, guter,freundlicher Service. Speziell betonen möchte ich die Herren Omar Ayman Salama und Hazem Taha Abdurohman. Sowie unseren Zimmermann Hüssein. Auch am Kinderpool Mohamed Gamal. Ganz liebe Menschen, die sich so viel Mühe geben.


    Lage & Umgebung
  • Sehr gut

  • Aktivitäten
  • Eher gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher gut
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:1 Woche im April 2024
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Katharina
    Alter:31-35
    Bewertungen:11
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Guest, Thank you for c hoosing Jaz Bluemarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are disappointed that on this occasion we failed to achieve this for you. However, we would like to thank you for your positive comments about our very good food, drinks, friendly service, good room size, and water slides. Kindly note that our lobby bar in the reception is in operation 24/7, available for our highly valued guests to get water, however, our all-inclusive formula ends at 00:00. Furthermore, the hotel provides all guests free water in all rooms, which is replenished daily. However, your feedback has been noted by the relevant departments. Concerning your comment about the trash bins and toilets, kindly note that we do have toilets in all of our food and beverage facilities, also to the reception area, both in Jaz Aquamarine and Jaz Bluemarine. In the Jaz Aquamarine area even more toilets available inside buildings in several locations. Nevertheless, we have noted your comments. Regarding your comment about the whistle blowing, we are sorry that it bothered you, however, our pool staff use the whistle to ensure all rules are followed for the safety of our guests. We regret that the selection of dishes offered was apparently not enough for you personally. We attach particular importance to the selection and preparation of our food in all restaurants. Our cuisine is characterized by fresh, regional and selected products. We thank you for your comments regarding the high chairs and bibs and have forwarded them to the relevant department. We are sorry to hear about your experience and the waiting time during your check in. If many guests arrive at our hotel at the same time, there may be a waiting time, which we try to smoothen with refreshments and coloring books for the children, as our staff are ensuring the documentation to be correct and that the rooms are ready for our arriving guests. However, we have forwarded this information to the relevant department to further improve our processes in the future. We are very surprised about your comments about our staff, though, as we continuously receive praise and excellent scores regarding the staff, with very good comments about their friendliness and professionalism. Regarding your comment about the tiles in the pool area, please note that it can be slippery when wet, therefore we are using anti-slippery mats and cleaning regularly. However, we are using signs, informing, and asking our guests not to run around the pool and to encourage all the children to walk slowly. The entire Jaz Bluemarine team would be very happy if you would give us another chance to offer you a wonderful holiday. Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager