Wichtiger Hinweis zu den Bewertungen!

Dieses Hotel wird gerade von unserem Team beobachtet und überprüft.

Mehr Informationen
BewertenBilder hochladen
Als Favorit hinzufügenMerken
Sichere Dir jetzt bis zu 500€ auf die Top-Deals für Deinen Last-Minute-Urlaub – nur noch bis 1.9.!
Alle Bewertungen anzeigen
Robin (36-40)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • Mai 2023 • 1-3 Tage • Strand
Muss nicht nochmal sein
4,0 / 6

Allgemein

Hotel ist sauber aber in die Jahre gekommen. Am Pool wird man den ganzen Tag von Verkäufern belästigt. Das Essen ist wirklich abwechslungsreich aber nicht schmackhaft. Die Mitarbeiter sind überwiegend freundlich.


Aktivitäten

Beliebte Aktivitäten

  • Strand

Infos zur Reise
Verreist als:Familie
Dauer:1-3 Tage im Mai 2023
Reisegrund:Strand
Infos zum Bewerter
Vorname:Robin
Alter:36-40
Bewertungen:1
Kommentar des Hoteliers

Dear Guest, Thank you for choosing Jaz Bluemarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are very pleased that you enjoyed your stay here with us. We would also like to thank you for your positive comments about our cleanliness and staff. With regards the sellers, we would advise that there is a "relaxing area" in which the sellers are only allowed for one hour during the day. Furthermore, with regards to your comments about the food, we are pleased that most of our guests are more than happy with the food provided, however we are catering for a number of different nationalities so it will never be possible to please everyone. However if you are unable to find something to suit your particular taste then our chefs are more than happy to prepare something specifically for you. We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future. Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager