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Sofia (31-35)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Freunde • März 2023 • 2 Wochen • Strand
Letzte mal
2,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Kein Strand, muss mann viel laufen, hatte kein gutes Gefühl ganzen Zeit und hatte auch nicht Spaß dort , das wird mein letzte mal ☹️


Zimmer
  • Schlecht
  • Alt, nicht so schön, auch nicht renoviert, viel viel Krätze auf Möbeln, und oarr soger karput, kaum Licht in Zimmer, richtig dunkel abend


    Restaurant & Bars
  • Schlecht
  • nicht so besonders geschmeckt, war das gleiche ganzen Zeit. Und richg kein Buffet Vergleich zum anderen Hotels


    Service
  • Schlecht
  • Nicht so gut immer langsam Zimmer würde nicht so gut geputzt ketztw Tag haben wir spät check-out können von Pool Zimmer war nicht geputz kein Handtucher , nicht würde in Zimmer gemacht. Hab nicht verstanden


    Lage & Umgebung
  • Eher schlecht
  • Ja geht so , im Hotel drin muss mann richt viel laufen von Ecke zu Ecke . War nicht mein Ding


    Aktivitäten
  • Schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Ja war er langweilig, kaum Spaß gemacht


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Freunde
    Dauer:2 Wochen im März 2023
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Sofia
    Alter:31-35
    Bewertungen:8
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Ms. Sofia, First of all, we would like to thank you for the times you spent to send us your feedback, please set assure that Jaz Fanara management team will never spare any effort to support and help our guests, as every guest’s feedback is taken seriously and taken into account. I can assure you that we are serving hundreds of guests daily from different nationalities around the world and we gain their trust and appreciation in all occasions in terms of service standard and quality. We assure that Jaz Fanara Resort has a solid good reputation was built over the years and the hotel have a wide range of loyal guests, as our team is extremely committed to delivering the perfect holiday experience for every guest and we welcome any suggestions for improving and developing our service as we always strive to ensure the complete satisfaction of our guests and you still can see from positive reviews that hotel rooms and landscape is well groomed and maintained plus it’s always spotless everywhere with it’s amazing gardens and landscapes and the panoramic sea view from the cliff and perfect sunset panorama behind the mountain. Please accept our apology that we didn’t meet your expectations. In this regard and once again, we do apologize that we did not meet with your expectations in certain facilities and we still looking forward for another chance at the future, to welcome you again that we can provide you with different experience. Best regards,