Nur das Problem mit Gläser Mangel stört
- EssensauswahlSchlecht
- GeschmackEher schlecht
Sind das zweite mal hier und sowas von enttäuscht hier ist alles den Bach runter gegangen das Essen nicht sehr abwechslungsreiche aber das größte Problem hier ist der Mangel an Gläsern und die Bestückung dar Bar die Bedienung ist nur mit Gläser sammeln beschäftigt statt sich um die Gäste zu kümmern das sind keine 5 Sterne hier ist das Management gefragt MfG Willi
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Dieter und Evi |
Alter: | 66-70 |
Bewertungen: | 6 |
Dear Valued Guest.Mr Dieter. Thank you for choosing Jaz Grand Marsa to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest. good to know that the rooms Division manager met you before hotel departure to give good last impression before you leave. I do apologize that we didn't accomplish this for you and we welcome any suggestions for improving and developing our service. , we appreciate sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you soon. Best Regards Resorts General Manager. Ahmed Naiem.