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Wolfgang (56-60)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Juni 2024
Hoher Preis, hoher Anspruch, wenig Service, unterdurchschnittliches Frühstück
3,3 / 6

Allgemein

Fauliges Obst am Buffet, keine Variationen, keine frisch zubereiteten Speisen, enttäuschend


Zimmer
  • Zimmergröße
    Eher schlecht
  • Schlafqualität
    Schlecht
  • Sauberkeit
    Eher schlecht

Betten nicht den Wünschen entsprechend, zwei Matrazen im KingSizeBed geht überhaupt nicht.


Service
  • Deutschkenntnisse
    Eher gut

Bester Service

  • Nirgends

Eher nachlässig und flapsig und beschwichtigend


Aktivitäten

Beliebte Aktivitäten

  • Kultur & Erlebnis

Kultur & Erlebnis

Beliebte Kultur- & Erlebnisaktivitäten

  • Sightseeing
  • Sonstiges

Extrakosten

Nur erwartete Kosten

  • Ja

Infos zur Reise
Verreist als:Paar
Infos zum Bewerter
Vorname:Wolfgang
Alter:56-60
Bewertungen:29
Kommentar des Hoteliers

Dear Wolfgang, First of all, thank you for choosing K+K Hotel Opera for your visit to Budapest and taking your time to rate our services and share your experiences with us. I am sorry to read your negative feedbacks about our services. I am surprised about your comment about our breakfast, as we offer a wide range of freshly prepared food, such as scrumbled egg, sunny eggs, soft eggs, "Kaiserschmarrn", Frankfurter, grilled vegetables, bacon etc. We offer typical Hungarian items within our breakfast selection which is not common in the city. I am sad to read, that we could not fulfill your bed preferences, however such requests are subject to availability, upon arrival. Bedding is not confirmed in advance, however we try to do our best to provide the most suitable room for our guests. As we have limited number of double-bedded rooms, once the capacity is reached, we are able to offer only alternative solutions. Again, I am sorry to read that our services did not meet your expectations and left our hotel with bad impression, however I do hope, you will give us a new chance and we can prove that we offer great services for our guests. Kind regards, Dániel Horváth Operations Manager K+K Hotel Opera