Sichere Dir jetzt bis zu 500€ auf die Top-Deals für Deinen Last-Minute-Urlaub.
Alle Bewertungen anzeigen
Sofie (56-60)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Juni 2024 • 1 Woche • Strand
Nie wieder! Keine 5 Sterne
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Tolle Hotelanlage, sehr schöner Garten, viele Liegenöglichkeiten, schöner Strand. Darüber hinaus leider nicht zu empfehlen. Essen max 3 Sterne, Ambiente beim Essen eher schlechter


Zimmer
  • Gut
  • Kein Schminkspiegel im Bad, der Spiegel im Bad war von Möbeln verstellt. Badewanne mehrfach unprofessionell repariert, viele Abplatzungen. Lüftung im Bad funktionierte nicht


    Restaurant & Bars
  • Schlecht
  • Speisesaal mit dem Charme einer Bahnhofshalle. Keine Deko, keine Tischdecken, Möblierung schlechter als in einer Kantine. Essen: eintönig, kaum Auswahl, selten regionale griechischer Gerichte, eher auf Briten zugeschnitten. Kaum frisches Obst, Obstsalat aus der Dose. Direkt am Meer, aber kein frischer Fisch. Keine Deko, noch nicht einmal Stück Salat oder Zitrone


    Service
  • Sehr gut
  • Insg sehr freundliches Personal. Häufig übereifig (Gästebetreuung, insb im Restaurant)


    Lage & Umgebung
  • Eher gut
  • Leider nicht viel in der Nähe. Kriopigi fußläufig zu erreichen, bei 30 °C eher beschwerlich


    Aktivitäten
  • Eher gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Nur Strand. Wer nichts anderes sucht, für sen ok


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1 Woche im Juni 2024
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Sofie
    Alter:56-60
    Bewertungen:2
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Sophie, Thank you for choosing Kassandra Palace Seaside Resort and for taking the time to share your holiday experience. Let me state that in our company we accept both positive and negative comments. Regarding our food, we have a variety in our dinner buffet as every night we offer a different menu (Greek night, Italian night, Fish night) on top of our regular options. In addition, our food is being prepared by executive Chefs who strive to achieve the best service and give our guests an unforgettable tasting experience. Providing the best quality, taste and satisfying the preferences of our guests is of high importance to us. Also, if we were informed about the fact that the food was not to your liking while you were in-house, we would have gladly prepared something different for you. Furthermore, our resort’s location is one of our strongest points according to the majority of our guests. It is at the same time isolated providing a unique privacy for relaxation but in 2 km you can also visit the village of Kriopigi or the village of Polichrono in order to find yourself among locals. Regarding our rooms, our resort is under regular improvement and every year we make partial renovations in our buildings and enhancements in organization in our establishment. Moreover, opinions are inherently subjective, meaning they vary from person to person based on their point of view. Every guest brings their own perspective, shaped by their personal mentality and expectations. If a guest is not satisfied in any aspect, we are available and ready to discuss and give solutions as exceeding our guests’ expectations is one of our primal goals. I am sorry to read that this was not the case in your situation. Once again, thank you for your feedback. Kind Regards, Despina Kaliva Guest Relations Manager