- Preis-Leistungs-VerhältnisEher schlecht
- Allgemeine SauberkeitEher schlecht
Waren 15 Tage hier , die Zimmer schon sehr alt nicht ordentlich geputzt,Toilettenbrille hatte einen Sprung ,Schimmel in der Dusche .Das Personal nicht immer freundlich, teilweise gehen Angestellte an einem vorbei ohne zu grüßen.Wenn Besteck auf den Boden viel wie beim Obst wurde es einfach weiter benutzt ,Brötchen wieder zurück ins Fach gelegt.Die Anlage selber ist super gepflegt Strand Top genug Liegen.Preise für Speisen und Getränke gesalzen.Leider gibt es auch hier viele frei laufende Hunde die von vielen Gästen nicht grad gut behandelt wurden.Teilweise wurden sie mit Steinen oder Stöcken beworfen , zur Zeit läuft ein Hundefänger in der Anlage herum um sie zu fangen und das vor den Augen der Gäste einfach nur Grauenvoll. Wer sich keinen Roller oder Auto mieten möchte sollte nicht nur Frühstück buchen.
- ZimmergrößeEher schlecht
- SauberkeitEher schlecht
- Ausstattung des ZimmersEher gut
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftEher schlecht
- Rezeption, Check-in & Check-outEher gut
- FamilienfreundlichkeitEher gut
- Einkaufsmöglichkeiten in UmgebungEher schlecht
- Restaurants & Bars in der NäheEher schlecht
- FreizeitangebotEher gut
Beliebte Aktivitäten
- Strand
- Zustand & Qualität des PoolsEher gut
- Entfernung zum StrandSehr gut
- Qualität des StrandesSehr gut
- Lage für SehenswürdigkeitenEher gut
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Paar |
Kinder: | Keine Kinder |
Dauer: | 2 Wochen im Februar 2016 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Nicole & Ralf |
Alter: | 36-40 |
Bewertungen: | 6 |
Dear Nicole & Ralf, I am obviously sorry to read that we have not entirely lived up to your expectations as far as some of the services are concerned. There is always room for improvement and will use your feedback to re-establish standards where necessary and re-enforcing our training for our staff team members to achieve excellent standards of service even when the hotel and restaurant are at high occupancy. Please accept my apologies for your disappointment with the room cleanliness. I have brought these shortcomings to the attention of our Executive Housekeeper so that he ensures that rooms are better inspected to avoid future complaints of this nature. Moreover, you will be glad to know that we are actually working on plans to uplift our facilities as a part of our continuous efforts to meet our guests’ expectations. Rest assured your comments and suggestions are well received and we have shared your points with relevant teams concerned. I am sorry that you felt that some of the staff members were rude as staff attitude and friendliness is one of the hallmarks of our resort. I will use your feedback as a case study with the team members concerned on how to handle guests courteously and professionally even when the hotel and restaurant are running at full capacity. Please accept my apologies for our shortcomings. We share your concern regarding stray dogs in Mauritius and as part of our social responsibility work closely with two organisations on the island for the prevention of cruelty to animals and the general welfare of domestic pets. These are the MSPCA and PAWS. It is always our goal to have satisfied customers and would sincerely like to have the opportunity of regaining your confidence in La Pirogue and show you the better side of the resort. Please let me know personally whenever you book as I would be more than happy to assist with any preferences you may have. Thanks again for your valued remarks. Warm regards, Andrew Slome, General Manager