- BehindertenfreundlichkeitSehr gut
- Zustand des HotelsGut
- Allgemeine SauberkeitSehr gut
Auch der zweite Urlaub im La Pirogue hat uns begeistert- alles bestens. Allerdings ist die Lagune im Gegensatz zum ersten Besuch vor 20 Jahren wie tot: kaum mehr Fische, die Korallen tot. Schade. Wir werden aber wiederkommen.
- ZimmergrößeSehr gut
- SauberkeitSehr gut
- Ausstattung des ZimmersSehr gut
- Atmosphäre & EinrichtungSehr gut
- Sauberkeit im Restaurant & am TischSehr gut
- EssensauswahlEher gut
- GeschmackGut
- Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)Sehr gut
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftSehr gut
- Rezeption, Check-in & Check-outSehr gut
- FamilienfreundlichkeitSehr gut
- Einkaufsmöglichkeiten in UmgebungEher gut
- Restaurants & Bars in der NäheSchlecht
- FreizeitangebotGut
Beliebte Aktivitäten
- Strand
- Entfernung zum StrandSehr gut
- Lage für SehenswürdigkeitenGut
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Kinder: | Keine Kinder |
Dauer: | 2 Wochen im Februar 2016 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Claudia |
Alter: | 51-55 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Claudia, On behalf of the entire team members at La Pirogue Hotel, I would like to thank you for choosing our wonderful resort as your holiday destination. We highly appreciate you ranking the services and facilities proposed at La Pirogue. I am glad that we lived up to your expectations and shall congratulate the whole team for providing this excellent service to all our guests. Mauritius hotels work closely with the beach authority to ensure that the set standards and establish guidelines for beach management are adhered so as to enable users of the beaches to derive maximum enjoyment from clean, safe and well equipped beaches whilst safeguarding the environment. Nonetheless we have taken good note of your remarks and assure you to review it with the concerned team. It would be a pleasure to welcome you back again sometime soon and remain at your entire disposal to assist with a future booking or any preferences you may have. Thanks again for your valued remarks. Warm regards, Andrew SLOME, General Manager