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Urlauber
Verreist als Familie • Juli 2023
Lazuli schönes Hotel aber nur für ein mal mehr nic
3,4 / 6

Allgemein

Das Essen war naja nicht das wahre und die Verkäufer sind extreme aufdringlich .Wir waren nicht mal die Treppe zum Pool unten da sind die Verkäufer schon auf einen zugestürmt .Man wurde auch mit rotem Band am Schirm extreme belästigt .


Zimmer
  • Zimmergröße
    Eher gut
  • Schlafqualität
    Eher gut
  • Sauberkeit
    Eher gut

Zimmer waren groß und es war alles da von TV,Fön,usw.


Restaurant & Bars
  • Essensauswahl
    Schlecht
  • Geschmack
    Schlecht

Ambiente beim Essen

  • Schuhe & lange Hose

Es gab zwar was und man konnte satt werden aber das war es auch .Essen war lauwarm und es gab keine abwechslung .Es gab zwar jeden Tag ein Motto , aber das Essen war immer das gleiche nur anders beschrieben .


Service
  • Deutschkenntnisse
    Eher gut

Bester Service

  • Rezeption

Fragen wurden schnell beantwortet


Aktivitäten

Beliebte Aktivitäten

  • Strand

Strand

Aktivitäten am Strand

  • Entspannen

Der Strand war zwar Steinig aber auch sandig .Von beidem etwas


Extrakosten

Nur erwartete Kosten

  • Nein

Eis ,Wassermelone ,Getränke nach 0 Uhr usw.


Infos zur Reise
Verreist als:Familie
Infos zum Bewerter
Vorname:Urlauber
Bewertungen:8
Kommentar des Hoteliers

Dear our valued guest , Thank you for your time and efforts you have taken to share your feedback with the other travelers on Holiday check. Despite our constant efforts to achieve guests’ satisfaction it is regretful to learn from the after-stay feedback that we didn’t meet your full expectations. We have seen into your raised concerns nevertheless we would like to highlight the following:- - Regarding our food, unfortunately we cannot agree with your descriptio as we offer a wide variety of items to a wider variety of tastes, using only the freshest and highest quality produce. An average satisfaction score of +90% over two years demonstrates our commitment to providing a great dining experience. Of course, this does not mean that we meet all tastes from the start, but our team is always ready for special requests and wants to satisfy even the most demanding taste buds. - We regret that the excursion activities were annoying for you. This can be avoided by asking the towel service for a red ribbon and hanging it around the umbrella. Once again we hope that you will consider re- visiting us in the future and trust that the warmth of our hospitality and distinctive surroundings will exceed your expectations moving forward creating a memorable stay and a rewarding expectation. Sunny greetings, Mohamed El Nagar Your Lazuli hotel Team