- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
Seher schöne Zimmer Hotel ist sauber aber sonst nichts . Essen geht so nicht für 5 Sterne eher 3/4, Kakerlaken unterwegs, Haben für das zweite Kind zustell Bett erst zwei Tage später bekommen nach mehrere Abmahnung. Mussten für das Mittagessen bezahlen da wir erst Abend den Rückflug hatten 10€ pro Person. Gute Getränke werden aus der Schublade geholt wenn man den Kellner Trinkgeld gibt ohne kriegst du schlechten Whisky oder Gin mit Mineralwasser. Am Strand ist es auch keine 5 Sterne denn in den anderen Hotels werden dir die liegen hingestellt Service halt hier nicht interessiert keinen, Kellner sind am Strand auch nicht unterwegs wie in jedem anderen 5 Sterne Hotel.
- EssensauswahlSehr schlecht
- GeschmackSchlecht
Ambiente beim Essen
- Badekleid & Shorts
Da interessiert es keinen was du möchtest oder was da gemacht wird. Bei dem Frühstück macht der Mitarbeiter Eier die ihm schmecken anscheinend also Omelett ohne Zwiebel geht gar nicht er hört dir nicht mal zu und macht sein Ding. Würmer auf Obst interessiert es auch keinen anscheinend ist es normal, habe dem Mitarbeiter gezeigt er sagte es ist normal es sind Früchte 🫣
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Aktivitäten am Strand
- Baden & Planschen
Sehr steinig ohne Service
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Familie |
Alter von Kindern: | 12 - 16+ |
Dauer: | 2 Wochen im Juli 2025 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Marina |
Alter: | 41-45 |
Bewertungen: | 4 |
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. We are genuinely sorry to hear that many aspects of your experience did not meet your expectations, and we appreciate you acknowledging the positive points about our rooms and cleanliness. We are, however, concerned and surprised by some of your comments, as they do not reflect the high standards we strive to maintain. Regarding your points about the food, we continuously aim to offer a diverse and high-quality culinary experience, and we regularly receive positive feedback on our dining options. We will certainly review your comments with our culinary team to see where improvements can be made. The presence of cockroaches is something we take very seriously. We have rigorous pest control measures in place, and this is not typical for our hotel. We would appreciate it if you could provide more details about where you encountered them so we can investigate immediately and thoroughly. Regarding the charge for lunch on your departure day, it is standard practice for all-inclusive hotels, including ours, to conclude the all-inclusive package at check-out time. We aim to be transparent about this policy upon booking and arrival. We are also very disappointed to hear about your experience with drink service and tipping. We emphatically do not condone or encourage any form of preferential treatment based on tipping. All our guests should receive the same high level of service and quality of drinks. We will be retraining our bar and service staff immediately to reinforce our service standards and ensure this behavior is not tolerated. Finally, we regret that our beach service did not meet your expectations. We do have dedicated beach attendants to assist guests, and we are reviewing our procedures and staffing to ensure more visible and proactive service for all our guests. We appreciate your feedback on the sunbed setup process. We genuinely value your input, as it helps us identify areas for improvement. We hope you might consider giving us another opportunity to provide you with the exceptional 5-star experience we are known for. Mustafa Abdallah Lazuli Hotel team