- Preis-Leistungs-VerhältnisEher gut
Für deutsche Verhältnisse Max 3 Sterne Die Zimmertür ging mind. 10 mal nicht auf und wir mussten auf den Techniker warten und das im warmen Flur mit Krankenhaus feeling. Mehrfache Beschwerden sinnlos. Service praktisch nicht vorhanden.
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Paar |
Dauer: | 2 Wochen im Juli 2018 |
Reisegrund: | Sonstige |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Thomas |
Alter: | 51-55 |
Bewertungen: | 2 |
Dear Thomas: We are really sorry for not having reached your expectation during your last stay Our apologies for the inconveniences you have had in your stay.will take good notice of all your impressions to try to avoid these incidents in the future and give our guests the best quality of service and product. We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back again in order to provide the best of our service to make your stay more comfortable. Best Regards Yeinsy Jiménez Community Manager