- Preis-Leistungs-VerhältnisEher gut
Die Lage des Hotels am Hang ist nur was für Menschen, die sehr gut zu Fuß. Das Zimmer war ok, das Essen leider nicht gut. An allen Bars muss man sehr lange warten.
Das Zimmer war ok, sauber, aber die Betten sehr hart und unbequem.
Das Essen ist leider nicht sehr abwechslungsreich und hat auch nicht sehr gut geschmeckt. Selbst die Pommes hat mein Sohn liegen gelassen, da diese zum Teil noch roh oder labberig waren. Ich habe meist nur Salat und Dessert gegessen und den Hauptgang weggelassen.
Das Personal ist nett. Leider muss man an allen Bars, egal ob im Hotel oder am Strand, sehr lange warten.
Zum Flughafen ist der Transfer nur ca. 20 Minuten. 10 Autominuten sind es zum nächsten Ort. Ansonsten hat man nur das Mitsis-Resort zum Spazierengehen, man muss viel bergauf und bergab. Zum Strand sind wir ca. 10 Minuten gelaufen. Zurück hab wir ab und zu den beach-hopper genutzt, der alle 30 Minuten fährt.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Von der Animation haben wir wenig mitbekommen. Die Kinderdisco war sehr beliebt. Der Pool war noch salziger als das Meer.
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Familie |
Dauer: | 2 Wochen im Juli 2022 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Sabrina |
Alter: | 41-45 |
Bewertungen: | 3 |
Dear Sabrina, Thank you very much for staying with us and for your feed back which will help us improve. We are very sorry to know that you did not enjoy your holidays here with us and i wish you had spent a minute to make us aware of the issues you had. I am sure that things would be so much different as your matress could have easily been changed or a matress topper could be added if only we knew. If the food was not of your taste we could cook to order for you and your family following your instructions. If the location was not ideal for you we could offer you free transfers within the hotel premises to make it more convenient and we could have drinks delivered to your table at the bar every 20-30 minutes if this would help. Listening to our guests feedback we improve by preparing a Self Service beverage station which will soon be installed with aim to reduce the waiting times to be served at the bar further. We In Mitsis Hotels are all very much interested in offering our guests everything they need in order for them to create their own story.....before we offer them though, we first need to get to know them so that is exactly where we need our guests help. We are happy to know that you at least found our rooms clean and our staff friendly and polite. Thank you for honouring us with your presence in our hotel and we hope to have the pleasure of welcoming you back in our premises during one of your next visits in Kos. We promise to make it all better next time. Best Regards, Antonios Pizanias G.Manager