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Andreas (41-45)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • September 2022 • 2 Wochen • Strand
Niemals 5 Sterne
4,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Fazit: 5 Sterne kenne ich anders. Wir sind Zwei Erwachsene und unser Vierjähriger Sohn. Unser DZ Swim up ist zwar stylisch aber winzig. Was ich jedoch am unangenehmsten empfand war die Hellhörigkeit der Zimmer. Gerade mit Kind ist es schwierig, wenn man jedes Wort im Gang hört bzw. laufend eine Zimmertüre laut ins Schloss kracht. Habe ich so extrem noch nicht erlebt. Von der abendlichen Beschallung ganz zu schweigen, wenn man da das falsche Zimmer hat….🙈 Die Qualität der Speisen war ok, aber nichts besonderes. Ich finde es schade, dass es in den Themen Restaurants keinen Kaffee gibt. Der Service war stets freundlich und aufmerksam, jedoch habe ich in anderen 5 Sterne Hotels alles schon deutlich besser erlebt. Die Unmengen an Papptellern und Bechern sollten unbedingt abgeschafft werden. Die Temperatur unsere Pools ist selbst für harte Kerle extrem kalt. Naja grundsätzlich alles Jammern auf hohem Niveau. Dass ein Haus dieser Kategorie nicht einmal einen kleinen Fitness Raum besitzt, habe ich auch noch nicht erlebt. Der Kids Club ist zwar vorhanden und die Mitarbeiter kümmern sich auch toll um die Kinder, jedoch ist hier alles sehr in die Jahre gekommen und noch viel Luft nach oben… Wir hatten natürlich trotzdem einen schönen und entspannten Urlaub ☀️ Würden wir nochmal herkommen-nein


Zimmer
  • Eher gut

  • Restaurant & Bars
  • Eher gut

  • Service
  • Eher gut

  • Lage & Umgebung
  • Gut

  • Aktivitäten
  • Eher gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:2 Wochen im September 2022
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Andreas
    Alter:41-45
    Bewertungen:4
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Mr. Andreas, Thank you for choosing Mitsis Rinela Beach Resort & Spa for your vacation and for taking the time to share your experience with our team. We are sorry to know that you were not entirely comfortable with your accommodation in our resort, as our brand philosophy aims to offer a world of delightful premium-quality holiday experience, where you can embrace your own perspective of enjoyment and fulfilment. Driven by the latest luxury travel trends and the commitment to serve the experiential needs of the international traveller, Mitsis Hotels has been redesigning a number of its venues. Every season, our hotels and resorts are being refurbished to make sure they are offering upgraded services and surpass our guests’ expectations. Moreover, the renovation of Rinela is still ongoing as there are still outlets for renovation like you kindly noted below. Regarding the pool, we would like to kindly inform you that our pools are not heated, so the temperature of the water depends on the weather conditions, and we never advertise that we provide heated pools in our resort. Regarding the gym, we kindly inform all our guests that currently we don't have a gym in the hotel with machines and big sports equipment. But we have an open area fitness zone with group sport activities (yoga, stretching, full body workout etc.) and sports accessories like weights, dumbbells, step decks and mats for personal workout. Regarding the use of paper cups and plates, we would like to kindly mention that aiming to minimise our environmental impact and protect the biodiversity of our destinations, we set targets to minimise energy and water consumption and use only recycled materials. We would like to sincerely apologise for any inconvenience you might have faced during your stay in our hotel, as we want people to feel the pleasure and comfort of being treated and welcomed with a spirit of warmth and generosity right from the 1st moment of their holiday. All your comments and suggestions are highly appreciated and will be taken into consideration in our constant effort to improve our services and facilities, as each season we upgrade our F&B offerings with the commitment to serve the experiential needs of the international traveler. You are always a welcome guest in our hotel and thank you for your feedback. Best Regards, Mitsis Rinela Beach Resort & Spa Team

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