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Alexander (61-65)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • September 2025 • 1 Woche • Strand
Das Hotel entspricht dem Luxury Resort oder 5 *.
2,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Wir waren zum 5. Mal im Hotel, diesmal war eindeutig das letzte Mal. Das Hotel ist nicht wieder zu erkennen. Auf gar kein Fall das Resort mit 5 * . Bei jedem Punkt gibt es was zu bemängeln .


Zimmer
  • Eher schlecht
  • Deluxe Zimmer recht klein , ca. 6 qm. Im Badezimmer nach dem Duschen steht das Wasser auf dem Boden ( nicht abgedichtete Duschkabine ) , die Beleuchtung war auf Sparflamme. Die Fußböden wurden nie bei der Zimmerreinigung gewischt.


    Restaurant & Bars
  • Sehr schlecht
  • Im Hauptrestaurant funktioniert die Absauganlage nicht. Die Gerüche und Qualm verteilen sich im Speisesaal, man konnte das nicht mehr aushalten. Das Essen sehr monoton , jeden Tag das Gleiche, gar nicht schmackhaft. Zum Teil aufgewärmte Küche. Kaum Milchprodukte. Wir waren zum 4. Mal im Hotel und diesmal sind richtig enttäuscht gewesen .


    Service
  • Sehr schlecht
  • das Personal ( 1-2 Leute) haben kaum deutsche Sprachkenntnisse. Die Reiseleitung war nicht zu erreichen und war nie im Hotel. Die Wünsche wurden nicht umgesetzt.


    Lage & Umgebung
  • Eher schlecht
  • ca. 30 Min Entfernung zum Hotel, was ok. ist. Allerdings der Bustransfer lässt zu wünschen übrig: schmutzige Polstersitze , keine Klimaanlage. Der Hotelstrand ist sehr schmutzig, die Liegen sind veraltet, viele sind schon kaputt. Man kann nicht vernünftig ins Meer reingehen, da der Strandabschnitt völlig mit Natursteinen abgegrenzt ist. Es sind 2 Buchten, wo man ins Meer rein gehen könnte, da allerdings sammelt sich das Meerwasser, dadurch ist das Wasser sehr verschmutzt mit Algen, Müll usw. - völlig ekelig. Im Minimarket des Hotels sind überteuerte Preise.


    Aktivitäten

    Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1 Woche im September 2025
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Alexander
    Alter:61-65
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Alexander, We are truly disappointed to learn that your fifth stay with us did not meet your expectations, and we regret that this has led you to decide not to return. We sincerely appreciate your feedback, as it gives us an opportunity to address your concerns. Our resort employs staff from diverse nationalities, with English being the internationally recognized language spoken, also with our guests, although many of our staff members also speak German. Regarding your requests, we always strive to honor them, but with 40% of our guests being repeat visitors, it is impossible to satisfy every request. We regret that you feel so strongly about not having yours fulfilled. Concerning your comments about our Main Restaurant, we would like to inform you that we have completely renovated this part of the hotel during the winter months. We now offer an open kitchen concept, complemented by an excellent new extraction system. While it is a restaurant and some food smells are unavoidable, we do not believe they are present in the amounts you mentioned. We are also sorry to hear that the food did not meet your expectations this time. While we, along with the majority of our guests, do not share your view, we respect your opinion. We offer a wide variety of freshly prepared dishes on a ten-day cycle. We are surprised by your comment regarding a lack of dairy products though. At our breakfast buffet, we offer five types of yogurt, six types of milk, a large selection of cheeses, porridge, and more. Regarding the size of our Deluxe Twin Rooms, we believe you may have made an error in stating they are 6 square meters; they are actually approximately 25 square meters. Nonetheless, we are sorry to hear that you experienced issues in your room, and we regret that these were not brought to our attention during your stay, as we could have resolved them promptly. Concerning the beach, we want to clarify that our beaches are very important to us. Due to changing weather conditions, the area in front of the hotel is susceptible to beach erosion. Each winter, we dedicate significant time and resources to improving the coastline, ensuring that all work is done with full respect for the natural environment. While combating the effects of nature can be challenging, we now offer two beach areas. One is protected, which you are referring to, and we also have another beach next to our Troja Bar with free access to the water, which might have better suited your needs. Both beaches are cleaned daily, and often more than once when the currents bring seagrass to our shores. We regret that you were not satisfied with the service provided by the tour guide or the transfer arranged by your tour operator. However, it’s unfortunate that you included this in a review of our hotel, as this falls outside our responsibility. We are genuinely disappointed that nothing seemed to satisfy you this time, and that your experience did not reflect the high standards we strive to maintain. We wish you all the best. Kind regards, Neptune Luxury Resort