- Preis-Leistungs-VerhältnisEher gut
Unser 8. (im Juli) bzw 9. (im September) Aufenthalt im Neptune. Wir sind nicht mehr zufrieden und überlegen, ob wir noch einmal kommen…
Die Twin Deluxe fanden wir zu klein, wollten upgraden auf ein Superior Appartement. Dies war laut Rezeption nicht möglich bzw astronomisch teuer. Erst die Dame von Guest Relations machte den Umzug möglich. Plötzlich war doch ein entspr. Appartement vorhanden und hatte dann auch nur halb so viel (!) gekostet, wie die Rezeption berechnen wollte….Seltsam…Insgesamt hätte ich mir mehr Entgegenkommen seitens der Rezeption gewünscht, da wir ja bereits zum 8. Mal im Neptune waren… Die Superior Appatements sind allerdings auch nicht mehr schön, sondern eher alt und abgewohnt. Eine Renovierung wäre dringend anzuraten.
Das Abendbuffet im Hauptrestaurant ist die letzten Jahre qualitativ deutlich schlechter geworden (liegt nicht an Corona). Die Themenrestaurants sind sehr viel besser, bieten sehr leckere Speisen und passen zum 5-Sterne-Anspruch
Am Buffet im Hauptrestaurant manchmal nicht wirklich freundlich. In den Themenrestaurants dafür umso netter und freundlicher.
Fahrt zum Hotel dauerte 20 Minuten
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Tolles Sportangebot!
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1 Woche im Juli 2021 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Ellen |
Alter: | 46-50 |
Bewertungen: | 6 |
Dear Ellen, Thank you for staying with us again and for your candid feedback. We appreciate that we have been part of so many journeys that you've taken and we would like to thank you for your loyalty and trust you have shown us until today. Whilst we are pleased to note that you have visited us so many times, we regret to read that you felt that some of our staff were not as attentive as you wanted, and we apologise that we did not meet the standards expected on this occasion. Our aim is everyone to have an exceptional experience the entire time of their stay with us and our Guest Relations is always at your disposal to resolve issues such us the one mentioned here and always happy to assist. Therefore, we are pleased to read in your review that our Guest Relations managed to find a solution to this matter to suit your needs. That is why we suggest our guests, to immediately share their concerns with our Guest Relations, in order our Team to take the necessary actions and resolve any issues. Further to your comment about the room, please know that we have just created a new room type, the Executive Suite which is ideal for both families and couples, in terms of space and in-room amenities and facilities, and we hope you will visit us again to appreciate it firsthand. At Neptune Hotels your comfort and well-being are among our top priorities. Once again thank you for your comments; we very much hope that despite the issue reported, you were still able to enjoy your holiday and that you would choose to visit us again in the future. Rest assured that we will do everything it takes to make us deserving of your loyalty. Kind regards, Neptune Hotels