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Jasmin (26-30)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Februar 2019 • 2 Wochen • Strand
Schönes, modernes Hotel
5,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Modern und hell eingerichtetes Hotel, zwei Poollandschaften, tolles Frühstücksangebot und super Lage. Für Pärchen die Ruhe suchen ist das Hotel evtl. weniger geeignet, da es eher ein Familienhotel ist.


Zimmer
  • Gut
  • Geräumig, hell und freundlich eingerichtet. Leider sind Zimmer sehr hellhörig.


    Restaurant & Bars
  • Gut
  • Sehr leckeres und abwechslungsreiches Frühstück


    Service
  • Gut
  • Immer freundlich und hilfsbereit, Englischkenntnisse ausbaufähig. Die Putzfrau hat ab und an ein paar Kleinigkeiten im Bad übersehen..


    Lage & Umgebung
  • Sehr gut
  • Direkt an "Ausgehmeile" in Ao Nang


    Aktivitäten
  • Sehr gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Viele Angebote wie Yoga, etc.


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im Februar 2019
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Jasmin
    Alter:26-30
    Bewertungen:2
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Jasmin, I would like to sincerely thank you for staying with us at Panan Krabi Resort and for taking the time to share your experiences on HolidayCheck.com. I am delighted that you loved the service of our staff members, as well as our hotel location with a delicious breakfast, a hotel activity such as Yoga, and our accommodation, which was spacious, bright, and comfortable. We apologize for the noise disturbance caused by slamming doors and noisy neighbors. We will look into this and see if we can soundproof the doors to improve the overall guest experience and I appreciate you bringing it to our attention regarding an inconvenience you experienced with our staff cleanliness that was occasionally dismissed a few small things in your restroom. We are also constantly working on improvement of language skills for all our associates in order to increase the communication standards. Please be assured that we will take your comment seriously and will share your feedback with the team for further improvement. We trust that we will have the opportunity to welcome you again and provide you with some extra special service to restore your opinion of our service. Once again, thank you for your valued feedback and we hope to see you again in the near future. Panan Krabi Resort - The Management Team.