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Adam (36-40)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Juni 2014 • 2 Wochen • Sonstige
Panorama Drama Hotel nie wieder
2,4 / 6

Allgemein
  • Behindertenfreundlichkeit
    Sehr schlecht
  • Zustand des Hotels
    Sehr schlecht
  • Allgemeine Sauberkeit
    Sehr schlecht

Der Zustand des Hotels / der Bungalows ist stark renovierungsbedürftig, in Deutschland würde man wohl eher von einer Kernsanierung oder einem Abriss reden.Der Aufenthalt im Hotel ist eine Zumutung für diesen doch viel zu hohen Preis. Finger weg! Das Hotel ist das schlechteste, welches wir jemals besucht haben.Ich weiß nicht , wie man mit diesem Hotel auf 93 % Wiederempfehlung kommen kannNie wieder dieses Hotel.


Zimmer
  • Eher gut
    • Zimmergröße
      Gut
    • Sauberkeit
      Eher schlecht
    • Ausstattung des Zimmers
      Eher gut

    Restaurant & Bars
  • Schlecht
    • Atmosphäre & Einrichtung
      Schlecht
    • Sauberkeit im Restaurant & am Tisch
      Schlecht
    • Essensauswahl
      Sehr schlecht
    • Geschmack
      Sehr schlecht

    Service
  • Schlecht
    • Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)
      Sehr schlecht
    • Freundlichkeit & Hilfsbereitschaft
      Eher schlecht
    • Rezeption, Check-in & Check-out
      Sehr schlecht

    Familien
    • Familienfreundlichkeit
      Sehr schlecht

    Lage & Umgebung
  • Gut
    • Einkaufsmöglichkeiten in Umgebung
      Gut
    • Restaurants & Bars in der Nähe
      Gut

    Aktivitäten
  • Schlecht
    • Freizeitangebot
      Schlecht

    Beliebte Aktivitäten

    • Sonstiges

    Pool
    • Zustand & Qualität des Pools
      Sehr schlecht

    Verkehrsanbindung
    • Lage für Sehenswürdigkeiten
      Gut

    Preis-Leistung
  • Sehr schlecht

  • Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im Juni 2014
    Reisegrund:Sonstige
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Adam
    Alter:36-40
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Guests, Best greetings from Panorama Bungalows Resort El Gouna Thank you for your review, we hope that you had an enjoyable holiday at our hotel First of all we apology for not meeting your expectations and we would like to brief some important points: When you talk about a trip against a high amount of money you can note that what you paid is not the hotel share in order to be fair with the quality/price equation You got a bungalow room upon arrival and requested renovated one and also got, a matter like this is subject to availability and both of the rooms are well equipped and as your booking conditions We do a renovation plan for all the hotel, we achieved a lot and ongoing to complete the rest, this is generally in order to be updated and to meet our guest expectations After the follow up from our side your feed back was (every thing is well), so we wonder about this very negative review If the hotel is so bad as you described we ask you why you stayed two weeks without complaining or requesting to change the hotel? We keep every time a certain level of quality regarding rooms, food, entertainment, and all services Regarding the 93% recommendation on HolidayCheck, we would like to inform you that all reviews are true and actual by our guests with no single fake review, all reviews have been published according to a high standard of TUV and after inspection the content by the qualified team of the HolidayCheck, we also have to consider the 7% of the non recommendation, it was by our dissatisfied guests due to different reasons in different periods, we respect all of you and accept both the positive and the negative We invite our esteemed guests every time to cooperate positively with us in order to make their holiday enjoyable and for sure we have a huge number of the repeated and regular customer from everywhere We hope that we can meet the expectations of our valued guests Best regards