- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
- Zustand des HotelsEher schlecht
- Allgemeine SauberkeitEher schlecht
Sehr schöne Anlage, leider war das Zimmer total abgewohnt. Alte Möbel, alter Fernseher wo die Fernbedienung erst ein wenig funktioniert hat wo ich selber die Batterien gewechselt habe. Im Badezimmer wurden die Fliesen mit weisser Farbe übermalt und durch die Feuchtigkeit blättert alles ab. Tücher wurden nicht nachgefüllt obwohl der Behälter schon 2 Tage leer war. Gut wiederum der tägliche Badetücherwechsel auf das Zimmer vom freundlichen Personal. Frühstück war ok, aber auf Dauer zu langweilig, weil es jeden Tag das gleiche gab. Bar mit Happy Hour ist gut. Unser Zimmer war in einem Gebäude vielleicht sehen die Bungalow besser aus. Es ist jetzt kein Reinfall gewesen, das die Anlage sehr schön ist, allerdings hätten wir durch die ganzen Awards die das Hotel bekommen hat mehr erwartet.
- ZimmergrößeEher gut
- SauberkeitSchlecht
- Ausstattung des ZimmersEher schlecht
- Atmosphäre & EinrichtungEher schlecht
- Sauberkeit im Restaurant & am TischEher schlecht
- EssensauswahlEher schlecht
- GeschmackEher schlecht
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftGut
- Rezeption, Check-in & Check-outGut
- Einkaufsmöglichkeiten in UmgebungEher schlecht
- Restaurants & Bars in der NäheEher schlecht
- FreizeitangebotEher schlecht
Beliebte Aktivitäten
- Strand
- Zustand & Qualität des PoolsEher gut
- Entfernung zum StrandSehr gut
- Qualität des StrandesGut
- Lage für SehenswürdigkeitenEher gut
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1 Woche im Januar 2014 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | René |
Alter: | 41-45 |
Bewertungen: | 56 |
Dear Rene, After go through all our customer feedback especially from your review. May The Management of Paradise Beach Resort taking a chance to update where we are standing now in August 2015. Our value guest, thank you very much for choosing Paradise Beach Resort in February 2014.. And for your valuable time you spent to write the review. We appreciate any feedback from our guests and we feel very sorry that you had some inconveniences during your stay. Unfortunately, we accept that some of our rooms, the facilities and the whole water supply system need a renovation. Our towels are not brand new but they are always clean and suitable to use. With these reason that we do our best to compensate our guests by providing the best customer services. Our guests are always a priority at Paradise Beach Resort. And during the past 18 months we have done our job quite well as many positive feedback from our customer share theirs experiences in the varieties website on internet. However the main reason the our customer comment are still the condition of our property, which we are aware and wait for the suitable time to fix. And for our guests information, now we have already started the renovation work in some of the rooms and by the end of this year we will completely replace all the equipment in the resort. We hope that this will significantly change the overall impression of our hotel and all our guests will feel more comfortable staying with us. Of course our best customer services still included. Thank you very much for the good rating of our staff and services. We already passed your warm words to all our staff. We will be honored to have another opportunity of welcoming you back to our hotel and that your previous experience will not refrain you from visiting us again. Please prove and give us another chance. Best Regards, Narongchai Roipila ( JJ) Manager of Paradise Beach Resort